3

آتش‌سوزی خط لوله گاز در بویین‌زهرا مهار شد

  • کد خبر : 21393
  • 23 فروردین 1399 - 14:51
آتش‌سوزی خط لوله گاز در بویین‌زهرا مهار شد

آتش‌سوزی خط لوله گاز در بویین‌زهرا مهار شد به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از مهار آتش‌سوزی ناشی از شکست خط لوله گاز در یکی از مناطق شهرستان بویین‌زهرا خبر داد. بیشتر بخوانید افزایش ۱۲۰ میلیون متر مکعبی مصرف گاز مسمومیت۴تن‌باگازمونوکسیدکربن‌درتهران شبکه گاز پلدختر شنبه ۲۳ فروردین […]

آتش‌سوزی خط لوله گاز در بویین‌زهرا مهار شد
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از مهار آتش‌سوزی ناشی از شکست خط لوله گاز در یکی از مناطق شهرستان بویین‌زهرا خبر داد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری افزود: روز گذشته و براثر بارش‌های شدید در سطح منطقه، به گروه امداد گازرسانی این شرکت در شهرستان بویین زهرا در خصوص نشتی و آتش سوزی یکی از خطوط لوله واقع در منطقه رودک اطلاع داده شد.

وی تصریح کرد: عوامل امدادی بلافاصله در محل حاضر و مشاهده کردند که یکی از خطوط لوله که از بستر حریم رودخانه در این منطقه گذشته براثر نشست نشی از طغیان رودخانه دچار شکستگی و حریق شده که بلافاصله عملیات مهار  و ایمن سازی از سوی ماموران اعزامی به منطقه صورت گرفت و آتش‌سوزی خط لوله گاز در بویین‌زهرا مهار شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: با توجه به بهره‌مندی تنها ۱۰ مشترک از این خط لوله و اینکه عملیات ایمن سازی باید با دقت فراوان به انجام برسد، ناچار به قطع شبکه گاز تا فروکش شدن طغیان رودخانه و بازسازی آن شدیم.

به گفته وی، با هماهنگی های صورت گرفته، چهار واحد پرورش مرغ و بوقلمون که از مشترکان گاز این خط بودند، برای ادامه فعالیت خود اقدام به استفاده از سوخت دوم خود کردند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21393

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.