12

نحوه ی پاسخگویی و رسیدگی به سوالات مردمی در شرکت توزیع برق اصفهان

  • کد خبر : 33724
  • 21 مهر 1399 - 15:26
نحوه ی پاسخگویی و رسیدگی به سوالات مردمی در شرکت توزیع برق اصفهان
از آنجایی که استان اصفهان 23 شهرستان دارد و این تعداد بسیار زیادی برای یک استان محسوب می شود،نحوه ی دریافت و رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی به چند نوع می باشد.

نحوه ی پاسخگویی و رسیدگی به سوالات مردمی در شرکت توزیع برق اصفهان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان ،شرکت توزیع نیروی برق اصفهان که در سال های ۹۶ و ۹۷ در جشنواره ی شهید بهشتی عنوان برتر در میان شرکت های توزیع سراسر کشور را در زمینه ی رسیدگی و پاسخگویی به سوالات مردمی داشت اکنون نیز همانند سابق در این امر تلاش خود را می کند تا تمامی شهروندان راضی از عملکرد این شرکت باشند.
از آنجایی که استان اصفهان ۲۳ شهرستان دارد و این تعداد بسیار زیادی برای یک استان محسوب می شود،نحوه ی دریافت و رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی در شرکت توزیع برق این استان به چند نوع می باشد:
– درگاه الکترونیکی شرکت توزیع برق به آدرس www.epedc.ir ؛
-سامانه تلفنی ضبط مکالمه به شماره ۳۶۲۵۷۰۱۶ ،
-سامانه مرکز سمیع ۳۷۱۲۱ ،
-سامانه سامد(استانداری)
-سامانه پیام کوتاه به شماره ۱۰۰۰۴۰۰۳
اگر سوالات مربوط به بخش ستادی باشد از طریق پیامک به مشترک جوابیه ارسال می شود و اگرمربوط به شهرستان های استان اصفهان باشد از طریق سیستم نرم افزار به مدیر برق شهرستان ارجاع می گردد که پس از آن مدیر مربوطه از قسمت زیرمجموعه جوابیه را دریافت نموده و به دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات استان ارسال می نماید و نهایتاً پاسخ نامه برای مراجع ذیربط و شخص شاکی ارسال می گردد.
شرکت توزیع برق اصفهان بعد از بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی و تجزیه و تحلیل انها و جواب به انها در نهایت آنها را به استانداری می فرستد.
درخصوص ملاقات های حضوری مردم با مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان نیزباید بدانیم که این ملاقات ها در روزهای دوشنبه هر هفته و بر اساس ابلاغ استانداری اصفهان از ساعت ۹ الی ۱۲ و با هماهنگی قبلی صورت می پذیرد.

نیروگاهیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=33724

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

  1. قطعی برق
    چرا این قدر قطعی برق بی نظم و بدونه برنامه شده ؟؟؟
    سلامت وسایل برقی مردم اصلا براتون مهم نیست
    برق نیم ساعت قطع میشه بعد دوباره نیم ساعت وصله
    بعد روباره یه ربع قطع میشه ،
    آخه این چه وضعشه ،
    تمام لوازم برقی مردم این جوری میسوزه
    یه کم انصاف داشته باشین

  2. با سلام
    یک قطعه زمین تفکیکی دارای پست برق ۳۸ متری میباشد و قطعات زمین تفکیکی متعلق به مالکان متعدد میباشد احداث بنا و تجهیزات پست برق برعهده کیست

  3. با سلام و احترام
    لطفا از راههای ارتباطی ذکر شده در شرح خبر با اداره برق منطقه خود تماس و موضوع را پیگیری نمایید.
    با تشکر

  4. سلام
    پیک مصرف برق در نیمه اول سال چه ساعاتی از شبانه روزه؟
    ممنون

  5. با سلام و احترام.
    بیشتر از ۶ ماه است که برق معابر ما به ادرس:
    شاهین شهر ،گلدیس، مسکن جوانان جنب بلوک ۱۰ حدود۴ تا تیر برق است که برقشون قطع بیشتر از صد بار هم تماس گرفتم با ۱۲۱ و همچنین با اداره برق منطقه که پیگیری نکردن، همچنین امروز به بازرسی کل کشور شکایتی تحت همین عنوان مطرح کردم که در دست اقدام .
    هرچه سریعتر پیگیری کنید ، اینجا سرقت های متعدد بخاطر خاموش بودن معابر انجام شده.
    به کلانتری محل هم اطلاع دادم و اونا هم اومدن گزارش نوشتن امروز

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.