1

آغاز قرائت حضوری کنتور‌های گاز در خراسان رضوی

  • کد خبر : 22952
  • 08 اردیبهشت 1399 - 20:52
آغاز قرائت حضوری کنتور‌های گاز در خراسان رضوی

آغاز قرائت حضوری کنتور‌های گاز در خراسان رضوی قرائت کنتور‌های گاز این شرکت از امروز به صورت حضوری و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند در این استان آغاز شد. بیشتر بخوانید کیفیت گازوئیل پالایشگاه اصفهان یورو ۵ می‌شود ارزیابی ۶۱۴ کیلومتر خطوط لوله انتقال و جریانی نفت و گاز اما […]

آغاز قرائت حضوری کنتور‌های گاز در خراسان رضوی
قرائت کنتور‌های گاز این شرکت از امروز به صورت حضوری و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند در این استان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرشید دشتی با اشاره به رابطه آغاز قرائت حضوری کنتورهای گاز در خراسان رضوی مستقیم پرداخت به موقع صورت حساب گاز با موضوع عمران و آبادانی شهرها و روستاهای استان گفت: شرکت گاز استان در طول چند ماه گذشته مساعدت لازم را درباره نحوه پرداخت گازبها انجام داده و از شهروندان محترم نیز درخواست می‌کنیم تا نسبت به پرداخت به موقع صورت حساب گاز خود به دلیل جلوگیری از انباشت مبالغ گازبهای مصرفی اقدام کنند.

وی  درباره آغاز قرائت حضوری کنتور‌های گاز در خراسان رضوی اظهار داشت:برای رفاه حال مشترکان خانگی گاز طبیعی، دوره سرد سال به‌جای نیمه فروردین‌ تا نیمه اردیبهشت‌ امسال تمدید شده است به‌این‌ترتیب بهای گاز مشترکان خانگی تا زمان اعلام‌شده بر مبنای فصل سرد محاسبه خواهد شد که این امر موجب کاهش پلکان مورد محاسبه و در نهایت کاهش گازبهای مشترکان خانگی می‌شود..
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=22952

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.