2

آمادگی خطوط لوله و مخابرات منطقه غرب برای تامین سوخت جایگزین نیروگاه سنندج

  • کد خبر : 16168
  • 07 بهمن 1398 - 14:53
آمادگی خطوط لوله و مخابرات منطقه غرب برای تامین سوخت جایگزین نیروگاه سنندج

مدیر خطوط لوله و مخابرات منطقه غرب از آمادگی کامل تجهیزات این منطقه برای تامین و انتقال سوخت جایگزین نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج خبرداد.   بیشتر بخوانید سرفصل ایران برای تبدیل شدن به هاب انرژی منطقه چیست؟ بازدید مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب از پروژه‌های در حال احداث   نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری […]

مدیر خطوط لوله و مخابرات منطقه غرب از آمادگی کامل تجهیزات این منطقه برای تامین و انتقال سوخت جایگزین نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج خبرداد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران – منطقه غرب، در نشست کارگروه تامین سوخت استان کردستان که به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برگزار شد، مهرداد حقیقیان گفت: تامین سوخت این نیروگاه به عنوان بزرگ‌ترین مصرف‌کننده عمده منطقه و با توجه به اینکه استان کردستان در انتهای خطوط انتقال گاز قرار دارد، اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با تاکید بر اینکه انتقال پایدار و ایمن مواد نفتی از طریق خطوط لوله انتقال از جمله مهم‌ترین اهداف شرکت است، افزود: با توجه به محدودیت‌های عرضه گاز طبیعی در فصل سرد سال، تامین سوخت جایگزین اهمیت بسزایی دارد،از این رو تجهیزات و امکانات این شرکت برای تامین سوخت نیروگاه آمادگی کامل دارند.

شورش شکوهی، رئیس تاسیسات انتهایی سنندج نیز در این جلسه گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه، ۵۶ میلیون لیتر نفت‌گاز از طریق خط لوله ۱۰ اینچ تاسیسات انتهایی سنندج به سمت مخازن ذخیره ارسال و تحویل شده است.

به گزارش شانا، خطوط لوله و مخابرات منطقه غرب، وظیفه انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی را در ناحیه جغرافیایی غرب کشور در مسیرهایی به طول ۲۳۶ و ۱۷۱ و ۱۲۷ و ۲۱ کیلومتر به‌عهده دارد. تامین خوراک نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج،‌ نفت‌خام پالایشگاه کرمانشاه، تامین بخش اعظم فرآورده‌های سوختی استان‌های کرمانشاه و کردستان؛‌ تامین خوراک نفت سفید پتروشیمی از دیگر مسئولیت‌های این منطقه است. این منطقه دارای سه مرکز انتقال نفت شهید قمری، پایطاق، کرمانشاه است و این مرکز دو تاسیسات انتهایی در کرمانشاه و سنندج دارد؛ ایستگاه‌های مخابراتی خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه غرب در مناطق کرمانشاه، چشمه سفید، چهار زبر، برف‌آباد، قلعه ترک، سرخه دیزه، پایطاق، گاماکوه، نفت شهر، ویان، برداسپی و ‌تاسیسات سنندج قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16168

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.