1

آمادگی مراکز فوریت های برق استان سمنان در تعطیلات نوروزی

  • کد خبر : 19705
  • 26 اسفند 1398 - 11:09
آمادگی مراکز فوریت های برق استان سمنان در تعطیلات نوروزی

مراکز فوریت های برق در تمامی نقاط استان سمنان، آماده خدمات دهی به مشترکان در تعطیلات نوروزی می باشند.   بیشتر بخوانید قطعی برق گسترده در شهر سمنان اصلاح بیش از ۴ هزار متر شبکه فشار متوسط برق در سمنان تولید اولین ترانسفورماتور فوق سنگین ۴۰۰ کیلوولت کشور در سمنان نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری […]

مراکز فوریت های برق در تمامی نقاط استان سمنان، آماده خدمات دهی به مشترکان در تعطیلات نوروزی می باشند.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان با بیان این مطلب اظهارداشت: در صورت بروز خاموشی، قطعی برق و هرگونه اشکالات احتمالی در شبکه ها ، مشترکان برق استان سمنان می توانند باشماره تلفن سه رقمی “۱۲۱” ، موارد را اعلام کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن، رفع اشکال شوند.

سیدمحمد حسینی نژاد تصریح کرد: واحدهای اتفاقات برق استان در طول سال و به صورت شبانه روزی فعالیت دارند و برای تعطیلات نوروزی نیز، گروه های عملیاتی و تعمیراتی ، مراکز فوریت های برق و همچنین مدیران کشیک در شرکت توزیع برق استان، آماده ی پاسخگوئی و خدمت رسانی می باشند.

وی افزود: مشترکین استان در صورت مشاهده لامپ های سوخته در سامانه روشنائی معابر، اتصالی خطوط برق رسانی و ایراد در کنتور برق، باشماره تلفن” ۱۲۱” مرکز فوریت های برق که امکان تماس با تلفن همراه نیز فراهم می باشد، موارد را اطلاع دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=19705

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.