5

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ۴۰ کشور جهان کمک‌های پزشکی ارسال می‌کند

  • کد خبر : 20610
  • 15 فروردین 1399 - 2:48
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ۴۰ کشور جهان کمک‌های پزشکی ارسال می‌کند

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ۴۰ کشور جهان کمک‌های پزشکی ارسال می‌کند آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که به ۴۰ کشور تجهیزات پزشکی مبتنی بر دانش هسته‌ای برای تشخیص ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) ارسال می‌کند. این محموله شامل تجهیزاتی مبتنی بر فناوری هسته‌ای است که عموماً در کشورهای توسعه‌یافته برای شناسایی افراد […]

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ۴۰ کشور جهان کمک‌های پزشکی ارسال می‌کند
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که به ۴۰ کشور تجهیزات پزشکی مبتنی بر دانش هسته‌ای برای تشخیص ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) ارسال می‌کند. این محموله شامل تجهیزاتی مبتنی بر فناوری هسته‌ای است که عموماً در کشورهای توسعه‌یافته برای شناسایی افراد آلوده به ویروس، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که نخستین محموله تجهیزات پزشکی مبتنی بر دانش هسته‌ای برای تشخیص ابتلا به ویروس کرونا، آماده ارسال به ۴۰ کشور است.

این محموله شامل تجهیزاتی مبتنی بر فناوری هسته‌ای است که عموماً در کشورهای توسعه‌یافته برای شناسایی افراد آلوده به ویروس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گفته می‌شود دست‌کم ۹۰ کشور عضو آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواستار دریافت کمک از این نهاد بین‌المللی برای انجام آزمایش‌های پیشرفته هسته‌ای برای تشخیص کرونا شده‌اند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=20610

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.