11

آگهی استخدام در شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس

  • کد خبر : 22685
  • 04 اردیبهشت 1399 - 13:17
آگهی استخدام در شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس

آگهی استخدام در شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس از شرکت های زیرمجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس می باشد که اجرای یک واحد متانول در منطقه عسلویه – فاز ۲ با ظرفیت ۱٫۶۵۰٫۰۰۰ تن تولید محصول در یک سال را برعهده دارد. بیشتر بخوانید جزئیات کمک ۲۱۶ میلیارد ریالی پتروشیمی‌های […]

آگهی استخدام در شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس
شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس از شرکت های زیرمجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس می باشد که اجرای یک واحد متانول در منطقه عسلویه – فاز ۲ با ظرفیت ۱٫۶۵۰٫۰۰۰ تن تولید محصول در یک سال را برعهده دارد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از نفت آنلاین ، شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس، در آگهی استخدام در شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس از شرکت های زیرمجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس می باشد که اجرای یک واحد متانول در منطقه عسلویه – فاز ۲ با ظرفیت ۱٫۶۵۰٫۰۰۰ تن تولید محصول در یک سال را برعهده دارد.

این شرکت به منظور مدیریت بر اجرای طرح مذکور طی قراردادی مدیریت پیمان (MC) طرح را در سال ۱۳۹۳به شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی واگذار نموده است.

این شرکت پتروشیمی یکی از شرکت هایی است که احتمال برگزاری آزمون استخدامی آن در سال ۹۹ محتمل می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت شرکت پتروشیمی آپادانا مراجعه نمایید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=22685

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.