6

احداث نیروگاه سیکل ترکیبی هنگام بندرعباس

  • کد خبر : 7911
  • 13 مهر 1398 - 23:38
احداث نیروگاه سیکل ترکیبی هنگام بندرعباس

احداث نیروگاه سیکل ترکیبی هنگام بندرعباس نخستین نیروگاه سیکل ترکیبی کشور در بندرعباس در حال ساخت است. به‌ گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز خلیج فارس، مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق استان گفت: نیروگاه هنگام در زمینی به مساحت ۴۲ هکتار در ۱۲ کیلومتری غرب بندرعباس در کنار نیروگاه حراراتی بندرعباس […]

احداث نیروگاه سیکل ترکیبی هنگام بندرعباس

نخستین نیروگاه سیکل ترکیبی کشور در بندرعباس در حال ساخت است.

به‌ گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز خلیج فارس، مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق استان گفت: نیروگاه هنگام در زمینی به مساحت ۴۲ هکتار در ۱۲ کیلومتری غرب بندرعباس در کنار نیروگاه حراراتی بندرعباس در حال ساخت است.

حسین سلیمی افزود:این نیروگاه دارای دو واحد ۳۰۷ مگاواتی و یک واحد بخش بخار در مجموع با ظرفیت ۹۰۶ مگاوات که مرحله اول آن با ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

توربین و ژنراتور‌های این نیروگاه دارای راندمان بالایی است و توربین گازی آن ۴۱ درصد راندمان دارد و از تلفات انرژی جلوگیری می‌کند.

وی گفت: مرحله دوم این نیروگاه نیز اوایل سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق استان افزود: این نیروگاه با اعتبار ۵۴۰ میلیون یورویی در حال ساخت است که با بهره برداری از این نیروگاه ۵ هزار مگاوات برق استان تامین می‌شود.

سلیمی گفت: با وارد مدار شدن نیروگاه جدید، برق صنایع غرب بندرعباس پایدار و به تولید برق استان افزوده می‌شود.

هرمزگان چهار نیروگاه برق دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=7911

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.