2

ارایه خدمات غیرحضوری برق به کمک فناوری‌های نوین

  • کد خبر : 18587
  • 06 اسفند 1398 - 15:41
ارایه خدمات غیرحضوری برق به کمک فناوری‌های نوین

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر گفت: فناوری‌های نوین به خدمت گرفته می‌شود تا به کمک آنها خدمات غیر حضوری برق به شهروندان ارایه شود.   بیشتر بخوانید خدمات شرکت‌های برق هوشمند شده است فراهم شدن امکان پرداخت برخط حق انشعاب و خدمات پس از فروش برق نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه […]

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر گفت: فناوری‌های نوین به خدمت گرفته می‌شود تا به کمک آنها خدمات غیر حضوری برق به شهروندان ارایه شود.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، «محمد حسن متولی‌زاده» روز سه شنبه در مراسم امضای یادداشت تفاهم با مرکز فاوای ریاست جمهوری افزود: استفاده از فناوری‌های نوین با هدف ارائه خدمات بهتر و غیر حضوری، ارتقا و توسعه خدمات انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: ارایه خدمات بر پایه فناوری های نوین از قبض سبز آغاز و خدماتی همچون بهره‌برداری، خدمات مشترکان، آموزش و اطلاع رسانی را در برخواهد گرفت.
متولی زاده ادامه داد: ایجاد این خدمات با تشکیل قطب فناوری‌های نوین در توانیر دنبال خواهد شد که بر این اساس، نیاز به تخصص افراد خبره از مرکز فاوا است.
عطاالله ملکی‌تبار، رییس مرکز فناوری اطلاعات وارتباطات نهاد ریاست جمهوری هم در این مراسم به توانایی صنعت برق ایران اشاره و بر اجرای تفاهمنامه تاکید کرد.
همچنین شرکت توانیر و مرکز فاوای ریاست جمهوری برای راه اندازی قطب تعاملات الکترونیکی در مدت دو سال، با هدف ارائه خدمات غیر حضوری شرکت های برق به مردم در قالب خدمات یکپارچه به تفاهم رسیدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=18587

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.