5

ارسال کارکرد کنتور برق از طریق سامانه پیامکی / مردم نگران حضور مأمورین قرائت کنتور نباشند

  • کد خبر : 21138
  • 19 فروردین 1399 - 15:24
ارسال کارکرد کنتور برق از طریق سامانه پیامکی / مردم نگران حضور مأمورین قرائت کنتور نباشند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: مأمورین قرائت کنتور روزانه از طریق تب سنج چک می‌شوند و مردم نگران حضور این عزیزان نباشند. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از قلمنا،امیدعلی مرآتی در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: طبق دستور العمل وزارت خانه، و بدلیل انباشته نشدن هزینه های کارکرد […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: مأمورین قرائت کنتور روزانه از طریق تب سنج چک می‌شوند و مردم نگران حضور این عزیزان نباشند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از قلمنا،امیدعلی مرآتی در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: طبق دستور العمل وزارت خانه، و بدلیل انباشته نشدن هزینه های کارکرد کنتور برق، مأموران قرائت کنتور موظف هستند جهت ثبت کارکرد به درب منازل مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه افزود: هرروز صبح، تمامی پرسنل شرکت بخصوص مأموران قرائت کنتور از طریق دستگاه تب سنجی کنترل می‌شوند و علاوه بر این، تمامی مأمورین به دستکش، ماسک و اقلام بهداشتی مجهز شده اند، لذا مردم نگران حضور این عزیزان نباشند.

وی بیان کرد: در ابتدا قصد حضور فیزیکی نداشتیم و حتی از طریق سامانه پیامکی، از مشترکان درخواست داشتیم که شماره کارکرد دوره و شناسه قبض برق را از طریق پیامک ارسال کنند و حتی جهت راهنمایی، شماره تلفن همراه مأمورین قرائت کنتور را نیز ارسال کردیم اما متأسفانه فقط ده درصد مردم استقبال کردند.

مرآتی تصریح کرد: اگر مردم از طریق سامانه پیامکی ارسال به کارکرد کنتور کنند، همکاران ما نیز به درب منازل مراجعه نمی‌کنند، و بدلیل انباشته نشدن هزینه ها و رعایت حال مردم، مجبور به حضور فیزیکی درب منزل هستیم.

این مسؤل گفت: مأمورین قرائت کنتور فقط به محله های کم خطر مراجعه می‌کنند و هیچ گونه برخورد فیزیکی با مردم ندارند و شماره کارکرد کنتور از طریق دستگاه و بصورت بلوتوث ارسال می‌شود، که از این بابت نیز جای هیچ گونه نگرانی نیست.

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع برق در پایان از مردم خواست جهت عدم مراجعه مأمورین به درب منزل، شماره کارکرد کنتور برق به همراه شناسه قبض را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۵۱۲۱ پیامک کنند و درصورت هرگونه راهنمایی، می‌توانند با شماره ۱۲۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21138

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.