2

استفاده از روغن نیروگاهی تولید داخل برای نخستین بار در نیروگاه تبریز

  • کد خبر : 4701
  • 16 اردیبهشت 1398 - 23:28
استفاده از روغن نیروگاهی تولید داخل برای نخستین بار در نیروگاه تبریز

در راستای حمایت از تولید داخل روغن های ایرانی جایگزین روغن های خارجی گردید. به گزارش روابط عمومی نیروگاه تبریز- برای روغن کاری یاتاقانهای F.D.FAN ها  و G.R.FAN های نیروگاه حرارتی تبریز  سالانه ۲۰ بشکه روغن مورد نیاز است که همگی از شرکت های خارجی مانند shell با هزینه بسیار بالا تهیه می گردید. مدیر تعمیرات […]

در راستای حمایت از تولید داخل روغن های ایرانی جایگزین روغن های خارجی گردید.

به گزارش روابط عمومی نیروگاه تبریز- برای روغن کاری یاتاقانهای F.D.FAN ها  و G.R.FAN های نیروگاه حرارتی تبریز  سالانه ۲۰ بشکه روغن مورد نیاز است که همگی از شرکت های خارجی مانند shell با هزینه بسیار بالا تهیه می گردید.

مدیر تعمیرات مکانیک بویلر نیروگاه حرارتی تبریز در این باره بیان کرد : جهت قطع وابستگی و حمایت از تولیدات داخلی ، استفاده از روغن های ایرانی مشابه با روغن های خارجی در دستور کار قرار گرفت و با شرکت های داخلی از قبیل شرکت بهران و ایرانول رایزنی های فراوان و مکرری صورت پذیرفت.

زبیدی ادامه داد :  برای استفاده از روغن های داخلی در کنار حفاظت از تجهیزات نیروگاهی ، روغن ها در تست های شش ماهه و در شرایط خاص مورد استفاده قرار گرفت و  پس از تست های مکرر و آنالیز نتایج به دست آمده و رفع اشکالات جزیی در نهایت توانستیم روغن ایرانول ساخت داخل را جایگزین روغن های خارجی نماییم.

وی خاطر نشان کرد : با موفقیت بدست آمده ، در تهیه و تامین روغن های مورد نیاز مشکل خاصی نداشته و از خروج ارز نیز به میزان قابل توجهی صرفه جویی خواهد شد.

وی در پایان با توجه به اعمال تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران اطمینان خاطر داد که در راه رسیدن به اهداف عالی کشور نهایت تلاش و کوشش خود را به کار خواهند گرفت تا در کنار تجارب و تخصص های خود نسبت به بومی سازی و رهایی از هرگونه وابستگی اقدام نمایند.(شرکت تولید نیروی برق حرارتی)

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=4701

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.