4

افزایش ۵۰ درصدی مصرف برق در خوزستان

  • کد خبر : 22965
  • 08 اردیبهشت 1399 - 20:03
افزایش ۵۰ درصدی مصرف برق در خوزستان
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: دیروز اوج مصرف برق در خوزستان به چهار هزار و 937 مگاوات رسید . محمود دشت بزرگ افزود : این میزان نسبت به مشابه پارسال که سه هزار و 320 مگاوات بوده است رشد 50 درصدی نشان می دهد.

مصرف برق در خوزستان ۵۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: دیروز اوج مصرف برق در خوزستان به چهار هزار و ۹۳۷ مگاوات رسید .

محمود دشت بزرگ افزود : این میزان نسبت به مشابه پارسال که سه هزار و ۳۲۰ مگاوات بوده است رشد ۵۰ درصدی نشان می دهد.

وی ادامه داد : با شروع هفته جاری پیک مصرف برق، افزایش نگران کننده ای پیدا کرد و در اولین روز هفته به افزایش ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل رسید.

نیروگاهیان

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان بیان کرد : این افزایش ۵۰ درصدی مصرف را باعث وارد کردن شوک به تجهیزات برق می شود از مردم می خواهیم مصرف بهینه انرژی برق را سرلوحه کار خود قرار دهند و با رعایت الگوی مصرف؛ صنعت برق را در تامین برق پایدار در این روزهای گرم کرونایی همراهی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=22965

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.