9

انجام عملیات تعمیر و بهسازی در آبدرمانی یل سویی سرعین

  • کد خبر : 19579
  • 23 اسفند 1398 - 22:14
انجام عملیات تعمیر و بهسازی در آبدرمانی یل سویی سرعین

نماینده مجری طرح های تعمیرات، مرمت و بازسازی آبهای گرم و سرد معدنی شرکت آب منطقه ای اردبیل از انجام عملیات تعمیر و بهسازی در آبدرمانی یل سویی سرعین خبر داد.   بیشتر بخوانید استفاده از تجارب بخش خصوصی لازمه ارتقای سطح کیفی اجرای زیرساخت های آبدرمانیها است گردشگری آبی فرصتی طلایی برای توسعه استان […]

نماینده مجری طرح های تعمیرات، مرمت و بازسازی آبهای گرم و سرد معدنی شرکت آب منطقه ای اردبیل از انجام عملیات تعمیر و بهسازی در آبدرمانی یل سویی سرعین خبر داد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازشرکت سهامی آب منطقه ای اردبیل،مهندس داود کیخسروی افزود: طبق بازدید مدیر عامل و مدیر آبهای معدنی شرکت آب منطقه ای اردبیل از آبدرمانی یل سویی سرعین در ماههای گذشته و تاکید بر تعمیر و بهسازی آب درمانی یل سویی، تعمیرات و عملیات بازسازی استخر ها و سوئیت ها آبدرمانی یل سویی انجام شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات اجرایی کلیه سوئیت ها رنگ آمیزی و تاسیسات گرمایشی و شیرآلات از کار افتاده تعویض و راه اندازی مجدد گردید.

مهندس کیخسروی اظهار داشت: همچنین تمامی سیستم های روشنایی هم در استخر ها و هم در سوئیت ها اصلاح و از چراغ های واترپروف و led استفاده شد.

نماینده مجری طرح های تعمیرات، مرمت و بازسازی آبهای گرم و سرد معدنی شرکت آب منطقه ای اردبیل در پایان افزود: جهت تامین آب معدنی استخرهای این مجتمع از بش باجیلار تا یل سویی خط انتقال مستقل اجرا گردید و در ایستگاه پمپاژ پهنلو یک پمپ مجزا جهت پمپاژ مستقر گردید تا آب معدنی مورد نیاز این مجتمع بدون هیچ واسطه ای تامین گردد که در حال حاضر آماده بهره برداری می باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=19579

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.