4

باج افزار‌ها عامل قطعی یک هفته‌ای اینترنت برق منطقه‌ای خراسان

  • کد خبر : 11907
  • 03 دی 1398 - 11:15
باج افزار‌ها عامل قطعی یک هفته‌ای اینترنت برق منطقه‌ای خراسان

سرور‌های سایت شرکت برق منطقه‌ای خراسان از هفته پیش به باج افزار آلوده شده است و به همین خاطر در حال حاضر هم فقط شبکه داخلی فعال هست و ارتباط شرکت با اینترنت قطع شده است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از با بینندگان برق نیوز: سرور‌های سایت شرکت برق منطقه‌ای خراسان از […]

سرور‌های سایت شرکت برق منطقه‌ای خراسان از هفته پیش به باج افزار آلوده شده است و به همین خاطر در حال حاضر هم فقط شبکه داخلی فعال هست و ارتباط شرکت با اینترنت قطع شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از با بینندگان برق نیوز: سرور‌های سایت شرکت برق منطقه‌ای خراسان از هفته پیش به باج افزار آلوده شده است و به همین خاطر در حال حاضر هم فقط شبکه داخلی فعال هست و ارتباط شرکت با اینترنت قطع شده است.

حمله به تاسیسات برقی ایران با باج افرار‌ها در دو سال گذشته بیشتر شده و با قطع اینترنت و جدا کردن سیستم می‌خواهند مانع از خسارت به تاسیسات برقی شوند.

قسمت “با بینندگان” برای ارتباط نزدیکتر و انعکاس سوالات و درخواست‌های کاربران برق نیوز راه اندازی شده و سعی در ایجاد ارتباط نزدیک تری بین مدیران و مسئولان با مخاطبان و کاربران دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=11907

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.