3

برف راه ارتباطی ۳۰ روستای نهاوند را مسدود کرد

  • کد خبر : 15618
  • 03 بهمن 1398 - 17:10
برف راه ارتباطی ۳۰ روستای نهاوند را مسدود کرد

بخشدار مرکزی نهاوند از انسداد راه ارتباطی بیش از ۳۰ روستای این بخش در شهرستان خبر داد.   بیشتر بخوانید رشد چشمگیر مصرف گاز/احتمال قطعی گاز در صنایع و نیروگاه ها وجود دارد قطع برق ۷۴ روستا در لرستان بر اثر بارش برف قطع جریان برق در اراک   نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان […]

بخشدار مرکزی نهاوند از انسداد راه ارتباطی بیش از ۳۰ روستای این بخش در شهرستان خبر داد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار فارس در نهاوند،آیت صالح امروز  از قطعی برق روستای «کفراش» در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد:‌ در پی بارش برف و شکستن شاخه درخت و سقوط آن بر روی پست فشار متوسط، برق این روستا قطع شد.

وی گفت: به منظور رفع این مشکل مأموران شرکت توزیع برق نهاوند از صبح امروز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که امیدواریم تا چند ساعت دیگر برق روستا وصل شود.

بخشدار مرکزی نهاوند با بیان اینکه بارش برف شب گذشته باعث قطع برق چندین نقطه از شهر نهاوند شده بود گفت: با تلاش مأموران برق این مناطق پس از ساعاتی وصل شد.

وی از انسداد راه ارتباطی بیش از ۳۰ روستای بخش مرکزی نهاوند خبر داد و افزود: نیروهای راهداری از صبح امروز امکانات خود را برای بازگشایی راه‌ها به کار گرفته‌اند که تا عصر بسیاری از آنها باز خواهد شد.

صالح به وضعیت جاده‌های اصلی نهاوند نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام راه‌های اصلی شهرستان باز است اما رفت و آمد در آنها به کندی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15618

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.