5

برق در برخی مناطق سمنان قطع می‌شود

  • کد خبر : 18764
  • 08 اسفند 1398 - 9:25
برق در برخی مناطق سمنان قطع می‌شود

برق در برخی مناطق سمنان هشتم اسفندماه قطع می‌شود. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: قطع برق با هدف برخی تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات توزیع در مناطقی از سمنان قطع می‌شود. وی خاطرنشان کرد: همچنین افزایش قابلیت اطمینان شبکه یکی از علل قطعی برق مشترکان مناطق شهرستان‌ سمنان […]

برق در برخی مناطق سمنان هشتم اسفندماه قطع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: قطع برق با هدف برخی تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات توزیع در مناطقی از سمنان قطع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین افزایش قابلیت اطمینان شبکه یکی از علل قطعی برق مشترکان مناطق شهرستان‌ سمنان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با اشاره به قطعی برق در برخی مناطق شهرستان سمنان گفت: برق خیابان‌های یاسمن و ارغوان از ساعت ۱۰ و ۳۰ صبح هشتم اسفندماه تا ۱۲ و ۳۰ ظهر قطع می‌شود.

موسوی‌زاده با بیان اینکه برق همچنین در خیابان گلشن واقع در شهرک گلستان قطع می‌شود به زمان قطعی برق نیز اشاره کرد و گفت: برق خیابان گلشن از ساعت ۸ و ۳۰ تا ۱۰ و ۳۰ قطع می‌شود.

وی ضمن عذرخواهی از عموم مردم سمنان افزود: مشترکان مناطقی که دچار قطعی برق می‌شوند تمهیدات و پیش‌بینی لازم را در این زمینه انجام دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان افزود: این شرکت تلاش می‌کند به‌سرعت نسبت به رفع مشکلات فنی این بخش اقدام کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=18764

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.