4

تأمین سوخت گاز نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد

  • کد خبر : 17322
  • 20 بهمن 1398 - 10:37
تأمین سوخت گاز نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد

سرپرست شرکت گاز لرستان از افتتاح و کلنگ زنی ۳۷۱ طرح گازرسانی هم‌زمان با ایام‌الله مبارک فجر خبر داد.   بیشتر بخوانید ۳۱طرح برق‌رسانی و گازرسانی در بیجار به بهره برداری رسید عملیات گازرسانی به ۳۸ روستای طالقان طی یک سال آینده راه‌اندازی ۷۲ نیروگاه خانگی خورشیدی در لرستان نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان […]

سرپرست شرکت گاز لرستان از افتتاح و کلنگ زنی ۳۷۱ طرح گازرسانی هم‌زمان با ایام‌الله مبارک فجر خبر داد.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایسنا،مهندس خدایی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر، ۱۴۵ پروژه گازرسانی، بااعتباری بالغ‌بر ۶۵۰ میلیارد ریال افتتاح و ۲۲۵ پروژه جهت شروع عملیات گازرسانی، با پیش‌بینی اعتباری بیش از ۱۱۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

وی تصریح کرد: دهه مبارکه فجر فرصت مناسبی برای معرفی و ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سرپرست شرکت گاز لرستان با تشریح اقدامات شرکت گاز استان از ابتدا تأسیس تاکنون، افزود: هم‌اکنون ۹۹.۸ درصد خانوار شهری و بیش از ۸۶.۴ درصد از خانوار روستایی واجد شرایط استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و در دهه فجر امسال نیز با افتتاح گازرسانی به ۴۱ روستا با بیش از ۱۳۲۸ خانوار، ضریب نفوذ گازرسانی به روستاها واجد شرایط به ۸۷ درصد خواهد رسید.

خدایی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با اجرای ۴۵۰ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع گاز و همچنین با نصب ۲۴۵۰ علمک به بهره‌برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: در دهه فجر امسال و در جهت محرومیت‌زدایی گازرسانی به ۱۲۵ روستا کلنگ زنی می‌شود که پیش‌بینی می‌شود با اتمام این عملیات گازرسانی حدود ۶۰۰۰ خانوار از انرژی پاک بهره‌مند شدند.

سرپرست شرکت گاز لرستان با اشاره به اهمیت صنعت در راستای اشتغال‌زایی و به‌منظور کمک به رونق تولید و اقتصاد کشور، افزود: در دهه فجر امسال گازرسانی به ۵۹ واحد صنعتی به بهره‌برداری خواهند رسید.

خدایی به پروژه‌های قابل کلنگ زنی در بخش صنعتی اشاره کرد و افزود: در این راستا آغاز عملیات گازرسانی به ۴۷ واحد صنعتی در سطح استان لرستان انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های توسعه‌ای پیش‌بینی‌شده در دهه فجر در سال جاری تأمین سوخت (گاز) نیروگاه سیکل ترکیبی در خرم‌آباد است.

سرپرست شرکت گاز لرستان ادامه داد: مقاوم‌سازی و بازسازی یک اصل مهم در عملکرد شرکت است که در این راستا کارکنان شرکت گاز استان با تلاش‌های بی‌وقفه و اجرای ۱۴ پروژه مقاوم‌سازی سعی کرده‌اند زیرساخت‌های گازرسانی که در پی بروز حوادث طبیعی چون سیل آسیب دیده‌اند مقاوم‌سازی کنند که بتوانیم همواره با استمرار جریان گاز پایدار در خدمت هم استانی‌های عزیز باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17322

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.