1

تروریست‌ها زیرساخت‌های شهر ادلب را غارت کردند

  • کد خبر : 21772
  • 27 فروردین 1399 - 11:40
تروریست‌ها زیرساخت‌های شهر ادلب را غارت کردند

ترانسفورماتورهای بزرگ برق و برخی تجهیزات زیربنایی حومه شهر ادلب در سوریه توسط تروریست‌ها دزدیده و با انتقال به مرز ترکیه به بازرگانان این کشور فروخته می‌شود. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا) روز چهارشنبه به نقل از منابع محلی افزود: سرقت، غارت و اقدامات جنایتکارانه تروریست‌های مورد حمایت ترکیه […]

ترانسفورماتورهای بزرگ برق و برخی تجهیزات زیربنایی حومه شهر ادلب در سوریه توسط تروریست‌ها دزدیده و با انتقال به مرز ترکیه به بازرگانان این کشور فروخته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا) روز چهارشنبه به نقل از منابع محلی افزود: سرقت، غارت و اقدامات جنایتکارانه تروریست‌های مورد حمایت ترکیه علیه مردم و اموال عمومی در حومه ادلب افزایش یافته است و این تروریستهای در اقدام‌های سازمان یافته و اقدام‌های از قبل طراحی شده با غارت اموال مردم و سرقت ترانسفورماتورهای برقی بزرگ در ” جبل الزاویه ” و کنار جاده بین‌المللی حلب – لاذقیه و انتقال آن‌ها به مرزهای ترکیه، اقدام به فروش این اموال به بازرگانان ترکیه می‌کنند.

بر اساس گزارش منابع محلی و رسانه‌ای، عملیات سازمان یافته سرقت ترانسفورماتورهای برقی با قدرت بالا توسط سازمان‌های تروریستی بویژه ” جبهه النصره ” و مزدوران ترکیه برای دومین روز پیاپی در منطقه جبل زاویه و جاده بین‌المللی حلب – لاذقیه (ام ۴) ادامه یافت

نیروگاهیان

این منابع خاطرنشان کردند: گروه‌های تروریستی (مورد حمایت ترکیه) در قالب کارگروه‌های تخصصی برای جداسازی، بسته‌بندی و عملیات حمل و نقل تجهیزات امروز با حمایت از ده‌ها تروریست از سازمان “جبهه النصره” ترانسفورماتورهای بزرگ برقی دزدیده شده را با جرثقیل‌های بزرگ بر روی کامیون قرار می‌دهند و با انتقال به مرزهای ترکیه آن‌ها را به بازرگانان ترکیه می‌فروشند.

به نوشته سانا، سازمان‌های تروریستی در جریان عقب نشینی خود در پی پیشروی ارتش سوریه، ترانسفورماتورهای بزرگ برق را به ویژه در ماه‌های اخیر و قبل از آزادسازی ده‌ها روستا و شهر و در حاشیه حما، ادلب و حلب به سرقت بردند و با پوشش و نظارت نیروهای ترکیه آن‌ها را به خاک ترکیه حمل و به فروش رساندند.

گروه‌های تروریستی قبلا هم نیروگاه برق “زیزون” را در منطقه جسر الشغور در استان ادلب سوریه را تخریب کرده و تجهیزات آن را به سرقت برده بودند .

گروه‌های تروریستی با استفاده از ماشین آلات سنگین از جمله جرثقیل، خط آهن بین ایستگاه “محمبل” و ایستگاه “بشمارون” در استان ادلب را از هم باز کرده و پس از انتقال خط آهن به ترکیه، آن را به عنوان آهن قراضه فروخته‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21772

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.