1

تشخیص کرونا از سرفه افراد

  • کد خبر : 21751
  • 26 فروردین 1399 - 21:29
تشخیص کرونا از سرفه افراد

پژوهشگران دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، طی یک کار تحقیقی، امکان تشخیص کرونا را از نحوه سرفه افراد بررسی می‌کنند. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری مردم سالاری،پژوهشگران دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، طی یک کار تحقیقی، امکان تشخیص کرونا را از نحوه سرفه افراد بررسی می‌کنند. […]

پژوهشگران دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، طی یک کار تحقیقی، امکان تشخیص کرونا را از نحوه سرفه افراد بررسی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری مردم سالاری،پژوهشگران دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، طی یک کار تحقیقی، امکان تشخیص کرونا را از نحوه سرفه افراد بررسی می‌کنند.
دکتر هادی مرادی و دکتر رشاد حسینی از گروه هوش ماشین و رباتیک دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در حال بررسی امکان تشخیص اولیه کرونا از نحوه سرفه افراد هستند.

این پژوهشگران برای انجام این تحقیق باید سرفه افراد سالم و بیمار را جمع‌آوری کنند. متقاضیان می‌توانند با نصب برنامه کاربردی مربوط و جمع‌آوری صدای سرفه افراد عادی یا بیمار به این کار تحقیقی کمک کنند. این برنامه هیچ‌گونه اطلاعات شخصی افراد را نگهداری و ضبط نمی‌کند.

نیروگاهیان

بر اساس اعلام دانشگاه تهران، علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت این برنامه کاربردی به آدرس https://ece.ut.ac.ir/article/101190302 مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21751

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.