3

تشکیل جلسه کمیته ی سلامت شرکت برق منطقه ای یزد جهت مقابله با بیماری کرونا

  • کد خبر : 18895
  • 11 اسفند 1398 - 11:54
تشکیل جلسه کمیته ی سلامت شرکت برق منطقه ای یزد جهت مقابله با بیماری کرونا

جلسه کمیته ی سلامت شرکت برق منطقه ای یزد جهت مقابله با بیماری کرونا برگزار شد.   بیشتر بخوانید اجرای دستورالعمل های پیشگیری از ابتلا به کرونا در پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند درخواست سندیکا برای اعلام شرایط فوق‌العاده در قراردادها به دلیل شیوع کرونا وضع مقررات جدیددر پمپ بنزین ها نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری […]

جلسه کمیته ی سلامت شرکت برق منطقه ای یزد جهت مقابله با بیماری کرونا برگزار شد.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد، در این نشست که با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران دفاتر مستقل به منظور رعایت بهداشت و سلامت در مقابله با ویروس کرونا برگزار شد، بخشنامه ی ابلاغی از وزارت نیرو و مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا تشریح و مورد تبادل نظر قرار گرفت که بر اساس این مصوبات مقرر شد:
– تمامی ماموریت ها به سایر استان ها و همچنین ماموریت های غیر ضروری داخل استانی لغو گردد.
– جهت کاهش خطر انتقال ویروس کرونا، مکاتبات الکترونیکی جایگزین مکاتبات فیزیکی گردد و مدیران شرکت از امضای الکترونیکی استفاده نمایند.
– جهت تسهیل و پیگیری فرایند های مرتبط با ارباب رجوع، میز خدمت در نگهبانی های شرکت مستقر گردد تا از حضور غیر ضروری ارباب رجوع در سازمان کاسته شود.
– تردد داخل پست های برق فقط برای فعالیت ها و تعمیرات ضروری انجام شود.
گفتنی است مجری مدیریت بحران، پدافند غیر عامل وHSE ، مدیریت مسائل مربوط به این بیماری در شرکت برق منطقه ای یزد را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=18895

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.