4

تعرفه آب و برق کشت برنج در فارس برای بهار۹۹ آزاد است

  • کد خبر : 18943
  • 11 اسفند 1398 - 20:28
تعرفه آب و برق کشت برنج در فارس برای بهار۹۹ آزاد است

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای فارس گفت: نرخ آب و برق اراضی برای کشت برنج در بهار ۹۹ در فارس آزاد است و برنجکاران استان باید نوع کشت خود را تغییر دهند.   بیشتر بخوانید افزایش ۷درصدی تعرفه آب و برق از ابتدای اردیبهشت اعمال شد تعرفه آب، برق و گاز صنوف […]

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای فارس گفت: نرخ آب و برق اراضی برای کشت برنج در بهار ۹۹ در فارس آزاد است و برنجکاران استان باید نوع کشت خود را تغییر دهند.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار مهر،کرامت الله کریمی مزیدی از افزایش تعرفه آب بها و برق بهای کشت برنج از سوی شورای حفاظت منابع آب استان خبرداد.

وی افزود: هیأت وزیران در استان‌های غیر از گیلان و مازندران اقدام به گرفتن چنین تصمیمی گرفته که فارس نیز بالطبع به منظور حساسیت بالا در حفاظت از منابع آبی و نیز جلوگیری از هدر رفت این منابع در زمره استان‌هایی قرار گرفته که کشت برنج در بهار ۹۹ در آن ممنوع است.

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه‌ای فارس بیان کرد: شورای حفاظت فارس استان به ریاست استاندار در راستای این مصوبه هیأت وزیران تصمیم به کاهش کشت برنج از طریق افزایش تعرفه آب بها و برق بهای آن در بهار ۹۹ گرفته است.

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه‌ای فارس گفت: این شورا به منظور جلوگیری از هدر رفت منابع آبی فارس از طریق کشت برنج اعلام کرده که در بهار ۹۹ تعرفه آب‌ها و برق بهای کشت برنج با نرخ آزاد محاسبه می‌شود به همین خاطر کشاورزان از حالا باید نسبت به تغییر نوع کشت خود مطلع باشند و یا در صورت تمایل مجدد به کشت برنج، سود و زیان خود را براساس تعرفه جدید برق و آب محاسبه کنند.

وی افزود: طبق مصوبه شورای حفاظت منابع آب استان و با توجه به اینکه برنامه ریزی کشاورزان برای تغییر نوع کشت در ابتدای بهار صورت می‌شود، توصیه می‌شود از کشت‌های جایگزین پیشنهادی سازمان جهاد کشاورزی استفاده کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=18943

مطالب پیشنهادی

17تیر
برق ادارات پرمصرف در سطح استان فارس محدود می شود
معاون شرکت توزیع نیروی برق استان:

برق ادارات پرمصرف در سطح استان فارس محدود می شود

16تیر
ضرورت حمایت از نیروگاه های خصوصی تجدیدپذیر در استان مرکزی
رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی تاکید کرد؛

ضرورت حمایت از نیروگاه های خصوصی تجدیدپذیر در استان مرکزی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.