1

تعطیلی یک هفته‌ای پمپ بنزین‌های یزد تکذیب شد

  • کد خبر : 20157
  • 07 فروردین 1399 - 22:13
تعطیلی یک هفته‌ای پمپ بنزین‌های یزد تکذیب شد

تعطیلی یک هفته‌ای پمپ بنزین‌های یزد تکذیب شد رئیس شرکت فرآورده های نفتی استان یزد، تعطیلی یک هفته ای پمپ بنزین های یزد را تکذیب کرد. بیشتر بخوانید انبارسازی نفت ارزان پرطرفدار در چین قیمت نفت ممکن است به زیر ۲۰ دلار برسد کاهش ۴۰ میلیارد دلاری درآمد نفت و گاز روسیه به گزارش پایگاه […]

تعطیلی یک هفته‌ای پمپ بنزین‌های یزد تکذیب شد
رئیس شرکت فرآورده های نفتی استان یزد، تعطیلی یک هفته ای پمپ بنزین های یزد را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری مهر، عبدالرضا انتظاری گفت: از شامگاه گذشته، شایعاتی مبنی بر تعطیلی پمپ بنزین‌های کشور و به تبع آن استان یزد به مدت یک هفته در فضای مجازی منتشر شد. بایستی گفت که تعطیلی یک هفته‌ای پمپ بنزین‌های یزد تکذیب شد و این خبر صحتی ندارد.

وی افزود: در این شایعه به افراد توصیه می‌شد باک بنزین خود را پر کنند چون قرار است پمپ بنزین‌ها از ساعت ۴ بامداد پنجشنبه هفتم فروردین ۹۹ به مدت یک هفته تعطیل شوند.

انتظاری عنوان کرد: به اطلاع همشهریان و هم استانی‌ها می‌رسانم تمام جایگاه‌های سوخت استان در حال سوخت رسانی هستند و هیچ مشکلی برای تأمین در استان وجود ندارد.

وی تاکید کرد: مردم یزد اطمینان داشته باشند که در هیچ شرایطی مراکز عرضه سوخت تعطیل نخواهد شد بنابراین از حضور در پمپ بنزین‌ها و سوخت گیری غیرضروری خودداری کنند.

انتظاری با بیان اینکه پمپ بنزین‌ها یکی از مهمترین مراکز انتقال کرونا هستند، تصریح کرد: مردم در هنگام سوختگیری به توصیه‌های متصدیان جایگاه‌ها توجه جدی داشته باشند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=20157

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.