1

 تغییر کلی رویکرد به HSE طی سال های اخیر در صنعت پتروشیمی

  • کد خبر : 22916
  • 07 اردیبهشت 1399 - 0:02
 تغییر کلی رویکرد به HSE طی سال های اخیر در صنعت پتروشیمی

در‌ مراسم تودیع و معارفه مسولین سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مطرح شد؛ تغییر کلی رویکرد به HSE طی سال های اخیر در صنعت پتروشیمی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: توجه به دستورالعمل‌های HSE جزء ارکان اصلی تمامی فعالیت‌های صنعت پذیرفته شده است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایلنا، امروز […]

در‌ مراسم تودیع و معارفه مسولین سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مطرح شد؛
تغییر کلی رویکرد به HSE طی سال های اخیر در صنعت پتروشیمی
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: توجه به دستورالعمل‌های HSE جزء ارکان اصلی تمامی فعالیت‌های صنعت پذیرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایلنا، امروز ۶ اردیبهشت ماه، مراسم تودیع و معارفه چهار نفر از کارکنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در تالار آفرینش برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در این مراسم ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: در این ایام که درگیر مسئله بیماری کرونا هستیم برای گذر از این بیماری و ایام سخت، بیش از گذشته نیاز به استغاثه به درگاه الهی داریم و امیدواریم به برکت وجود این ماه عزیز گشایشی در کل جهان ایجاد شود و مشکلی که طی چند ماه گذشته تمام دنیا را درگیر کرده، بر آن فائق آییم و از این شرایط خارج شویم.

سید امید شهیدی نیا، با تاکید بر حساسیت‌های HSE در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، خاطر نشان کرد: آنچه که در طراحی این منطقه برای بخش HSE دیده شده است بسیار حائز اهمیت بوده و از موارد حاکمیتی منطقه به شمار می رود و در این راستا تاکنون کارهای خوبی انجام شده است.

وی یادآور شد: ظرف چند سال گذشته، با اتفاقاتی که در منطقه در حوزه HSE افتاد، یک تحول شکل گرفت و نگاه شرکت‌ها به مقوله HSE تغییر اساسی کرد. خوشبختانه با برنامه هایی که در حوزه طرح توانمند سازی دنبال کردیم، HSE به عنوان یک نهاد دست اول و پر اهمیت پذیرفته شد؛ در صورتی که پیش از این، در بخش‌های تولیدی تنش هایی با فعالیت این مجموعه وجود داشت.

شهیدی نیا افزود:

با این تغییر رویکرد، توجه به دستورالعمل‌های HSE جزء ارکان تمامی فعالیت‌های صنعت پذیرفته شد و هم اکنون این منطقه در سطح صنعت نفت به عنوان یک الگو شناخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه HSE راه نرفته زیاد داریم، اما سنگ بنای این موضوع گذاشته شده و شرکت‌های پتروشیمی نیز ریل گذاری را پذیرفته اند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در خصوص انتصابات در این سازمان، گفت: جابجایی ها در سازمان ما نشان ضعف افراد نیست، بلکه معمولا در جهت تقویت فضای موجود است. افرادی که خوب کار کنند، تلاش کنند و به مسئولیت های تعریف شده پایبند هستند دیده می‌شوند. ما در انتصابات به مسائل حاشیه ای اعتقادی نداریم و تاکنون تلاش بر این بوده که ملاک انتخاب و انتصاب، صرفا شایستگی و تخصص نیروها باشد.

طی روزهای گذشته، سیدامید شهیدی نیا در احکام جداگانه، محسن ادیبی را به عنوان سرپرست روابط عمومی و تشریفات، سیاوش فرجی را به عنوان رئیس دفتر مدیرعامل و مهرزاد غیبی را به عنوان رئیس HSE و پدافند غیرعامل منصوب کرده بود.

همچنین با پایان یافتن خدمت سی ساله حسن میناوی، وی به درجه بازنشستگی نائل شد.

تغییر کلی رویکرد به HSE طی سال های اخیر در صنعت پتروشیمی

تغییر کلی رویکرد به HSE طی سال های اخیر در صنعت پتروشیمی

تغییر کلی رویکرد به HSE طی سال های اخیر در صنعت پتروشیمی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=22916

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.