2

توفان ۶ میلیارد به شبکه برق شهرستان انار خسارت وارد کرد

  • کد خبر : 18801
  • 09 اسفند 1398 - 11:51
توفان ۶ میلیارد به شبکه برق شهرستان انار خسارت وارد کرد

توفان ۶ میلیارد به شبکه برق شهرستان انار خسارت وارد کرد.   بیشتر بخوانید سقوط ۵ پایه برق در خرمشهر خسارت وزش باد شدید به ۵ تیر چراغ برق و درختان بازسازی شبکه برق ۴روستا در وضعیت نامساعد جوی   نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار ایرنا،وحید افشار روز جمعه با اشاره […]

توفان ۶ میلیارد به شبکه برق شهرستان انار خسارت وارد کرد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار ایرنا،وحید افشار روز جمعه با اشاره به توفان اخیر در انار و بروز خسارت‌هایی به شبکه برق این شهرستان افزود: در توفان چندروز گذشته در شهرستان انار ۲۰ مورد سیم بریدگی در شبکه به وجود آمد و سایر قطعی‌های به‌وجود آمده در اثر تداخل شاخ و برگ درختان با شبکه برق بود.
وی بیان کرد: با توجه به شرایط به‌وجود آمده نیروهای عملیاتی مدیریت توزیع برق انار در حالت آماده باش قرار داشتند و با بروز هرگونه فیوز سوزی یا مشکل در شبکه به سرعت در محل حاضر می‌شدند و مشکل را بر طرف می‌کردند.
مدیرتوزیع برق شهرستان انار تصریح کرد: در مناطق بیرون شهری و مسیرهای روستاهای نظیر منطقه بیاض، گلشن، جهانگیر خان ابراهیمی و غیره بر اساس آمار ۴۰ مورد از پایه‌های برق سقوط کرد و این تعداد پایه جدای از پایه‌هایی است که در اثر طوفان دچار آسیب شده‌اند.
وی تاکید کرد: با سقوط ۵۰ پایه برق و تخریب دو پست هوایی در توفان اخیر حدود ۶۰۰ میلیون تومان خسارت به شبکه برق انار وارد شد.
افشار افزود: همچنین بر اثر توفان ۲ پست هوایی نیز سقوط کرده و سه پست هوایی دیگر هم دچار خسارت و در معرض سقوط هستند.

شهرستان انار در فاصله ۲۱۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=18801

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.