9

ثبت سه رکورد در پتروشیمی شهید تندگویان/افزایش فروش ۱۰ درصدی در سال ۹۸

  • کد خبر : 21975
  • 29 فروردین 1399 - 16:55
ثبت سه رکورد در پتروشیمی شهید تندگویان/افزایش فروش ۱۰ درصدی در سال ۹۸

ثبت سه رکورد در پتروشیمی شهید تندگویان/افزایش فروش ۱۰ درصدی در سال ۹۸ پتروشیمی شهید تندگویان که در آخرین روز‌های سال ۱۳۹۸ با نماد شگویا وارد فرابورس شد و موفق شده سه رکورد جدید در سال ۹۸ در کارنامه خود ثبت کند. بیشتر بخوانید سرمایه‌گذاری ۶ هزار و ۷۰۰ میلیاردی در پتروشیمی اسلام‌آبادغرب فلزات، پالایشی، […]

ثبت سه رکورد در پتروشیمی شهید تندگویان/افزایش فروش ۱۰ درصدی در سال ۹۸
پتروشیمی شهید تندگویان که در آخرین روز‌های سال ۱۳۹۸ با نماد شگویا وارد فرابورس شد و موفق شده سه رکورد جدید در سال ۹۸ در کارنامه خود ثبت کند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، این پتروشیمی با تولید یک میلیون و ۸۰ هزار تن محصول، موفق شد برای اولین بار این رکورد تولید را به ثبت برساند که این مقدار تولید ۱۵ درصد بیشتر از سال ۹۷ است.

رکورد دیگری که پتروشیمی شهید تندگویان در سال رونق تولید، به ثبت رساند به واحد PTA-۱ باز می‌گردد، تولید ۲۶۷ هزار و ۴۶۶ تن از این محصول که ۲۰ درصد بیشتر از سال قبل است که این رکورد از بدو راه‌اندازی تاکنون، سابقه نداشته است.

پتروشیمی شهید تندگویان که تنها تولید کننده PET در ایران است و کیفیت محصولات آن در منطقه کم نظیر است، توانست در سال ۹۸ فروش خود را ۱۰ درصد افزایش دهد و به ۶۳۰ هزار تن برسد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21975

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.