2

حمایت از فعال‌سازی معادن کوچک مقیاس کرمان

  • کد خبر : 18231
  • 29 بهمن 1398 - 18:58
حمایت از فعال‌سازی معادن کوچک مقیاس کرمان

همایش طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس جنوب کرمان با حضور جمعی از مدیران برگزار شد که در این جلسه، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی و صندوق بیمه سرمایه‌گذاری معادن کشور در بحث تامین زیرساخت‌های مورد نیاز، خصوصا برق مورد نیاز معادن همچنین فعال‌سازی معادن و اکتشافات در حوزه معادن جنوب کرمان […]

همایش طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس جنوب کرمان با حضور جمعی از مدیران برگزار شد که در این جلسه، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی و صندوق بیمه سرمایه‌گذاری معادن کشور در بحث تامین زیرساخت‌های مورد نیاز، خصوصا برق مورد نیاز معادن همچنین فعال‌سازی معادن و اکتشافات در حوزه معادن جنوب کرمان قول مساعد دادند.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از شاتا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به وجود ۲۶۳ فقره پروانه اکتشاف، ۱۳۷ فقره پروانه بهره‌برداری و گواهی کشف معدن و در حوزه صنایع معدنی نیز ۵۰ فقره جواز تاسیس و ۱۴ کارخانه فرآوری مواد معدنی در جنوب کرمان، گفت: بهترین و مهم‌ترین اتفاق در این حوزه ایجاد اشتغال پایدار در جهت رونق اقتصادی منطقه است.

مروجی‌فرد افزود: علیرغم پتانسیل‌های عالی که در زمینه معادن در منطقه جنوب کرمان وجود دارد، مشکلات زیرساختی از جمله نبود برق، نداشتن سرمایه برای راه‌اندازی معادن و تامین وثیقه برای دریافت تسهیلات، مواردی است که موجب ایجاد مانع برای پیشرفت منطقه است.

در این جلسه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی و صندوق بیمه سرمایه‌گذاری معادن کشور در بحث تامین زیرساخت‌های مورد نیاز، خصوصا برق مورد نیاز معادن همچنین فعال‌سازی معادن و اکتشافات در حوزه معادن جنوب کرمان قول مساعد دادند.

لازم به ذکر است این نشست با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، مجری طرح‌های کوچک مقیاس شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، رئیس صندوق بیمه سرمایه‌گذاری معادن ایران، رئیس سازمان زمین‌شناسی استان کرمان، رئیس خانه معدن استان کرمان و جمعی از معدن‌کاران جنوب کرمان، همایش طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس جنوب کرمان برگزار شد.

در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ با حضور حداکثری بین معدن‌کاران و مسئولین مربوطه انجام شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=18231

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.