3

خروج اتوبوس شهری از مسیر اصلی حادثه آفرید

  • کد خبر : 16734
  • 13 بهمن 1398 - 18:11
خروج اتوبوس شهری از مسیر اصلی حادثه آفرید

مدیر روابط عمومی شهرداری آبادان گفت: خروج از مسیر اصلی و برخورد با پایه برق فشار قوی علت حادثه اتوبوس شهری در آبادان است که در این حادثه سه نفر از شهروندان آسیب دیدند.   بیشتر بخوانید ۴۵ حادثه به دلیل رعایت نکردن توصیه های ایمنی در کردستان رخ داده است خطرات ناشی از برق […]

مدیر روابط عمومی شهرداری آبادان گفت: خروج از مسیر اصلی و برخورد با پایه برق فشار قوی علت حادثه اتوبوس شهری در آبادان است که در این حادثه سه نفر از شهروندان آسیب دیدند.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازرهیاب،جواد نوروزی مدیر روابط عمومی شهرداری آبادان بعد از ظهر امروز گفت، در خصوص حادثه اتوبوس درون شهری، اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس درون شهری این سازمان که درخط ۴۰ متری ذوالفقاری در حین سرویس دهی و خدمات جابه‌جایی مسافر به شهروندان از مسیر اصلی خود خارج می‌شود.

وی گفت: راننده اتوبوس به علت این که از برخورد با یک دستگاه سواری پراید که برخلاف مسیر حرکت اتوبوس مشارالیه در حال حرکت بوده است جلوگیری کند، متاسفانه از مسیر اصلی خارج و به پایه برق فشار قوی که در جانمایی نامطلوبی با فاصله ۳ متری در حریم مسیر اصلی قرار داشت اصابت کرده است.

نوروزی عنوان کرد: در این حادثه علاوه بر خسارت‌های کلان وارده بر اتوبوس تعداد ۳ نفر از شهروندان نیز آسیب دیدند که برای درمان به بیمارستان شهید بهشتی آبادان انتقال داده شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16734

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.