6

درآمد ۳۲ میلیون دلاری روس اتم- سرویس بابت ارائه خدمات به نیروگاه بوشهر

  • کد خبر : 18979
  • 12 اسفند 1398 - 16:23
درآمد ۳۲ میلیون دلاری روس اتم- سرویس بابت ارائه خدمات به نیروگاه بوشهر

شرکت خدمات مهندسی روس اتم بابت ارائه خدمات مهندسی خود به نیروگاه بوشهر در سال ۲۰۱۹ بالغ بر ۳۲ میلیون دلار کسب درآمد کرد.   بیشتر بخوانید روسیه: به ساخت نیروگاه بوشهر ادامه می دهیم مجری نیروگاه اتمی بوشهر منصوب شد نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش اسپوتنیک، بر اساس صورت های […]

شرکت خدمات مهندسی روس اتم بابت ارائه خدمات مهندسی خود به نیروگاه بوشهر در سال ۲۰۱۹ بالغ بر ۳۲ میلیون دلار کسب درآمد کرد.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش اسپوتنیک، بر اساس صورت های مالی سالانه روس اتم، درآمد شرکت خدمات پشتیبانی روس اتم در سال ۲۰۱۹ از سرویس دهی به نیروگاه هسته ای بوشهر در ایران بالغ بر حدود ۳۲ میلیون دلار بوده است.

در اسناد موجود آمده است: “در سال ۲۰۱۹، این شرکت از سپتامبر ۲۰۱۷ کارهایی را تحت عنوان قرارداد تعمیر و نگهداری و آموزش پیشرفته پرسنل تعمیر نیروگاه بوشهر انجام داده و همچنان قطعات یدکی (قطعات، ابزار و لوازم جانبی) را به عنوان بخشی از قرارداد ۴ ساله سپتامبر ۲۰۱۷ ادامه داده است .”

سال گذشته، شرکت سرویس روس اتم همچنین طبق قرارداد برای ادامه عمر واحد N2 نیروگاه هسته ای ارمنستان به کار خود ادامه داده است، درآمد این بخش در سال ۲۰۱۹ بالغ بر ۴۵ میلیون دلار بوده است.

شرکت خدمات مهندسی (سرویس) روس اتم در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت ایالتی روس اتم برای خدمت به نیروگاههای هسته ای خارجی طراحی شده توسط روسیه ایجاد شد. این شرکت به تعمیر و نگهداری و همچنین نوسازی نیروگاههای هسته ای مشغول است و همچنین مشاوره فنی، آموزش و آموزش پرسنل ایستگاه ها را ارائه می دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=18979

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.