4

رانا هیبرید؛ خودرویی برای سال جدید

  • کد خبر : 18991
  • 12 اسفند 1398 - 16:48
رانا هیبرید؛ خودرویی برای سال جدید

رانا هیبرید در اصل خودرویی پلاگین هیبرید به حساب می آید که می تواند با برق شهری باتری های خود را شارژ نماید. نام دیگر این خودرو …   بیشتر بخوانید سایپا و مپنا نخستین خودروی برقی ایرانی را می‌سازند “هامر” هم خودروی برقی می سازد ایران به جمع پیشگامان شارژ بی‌سیم خودروهای برقی پیوست […]

رانا هیبرید در اصل خودرویی پلاگین هیبرید به حساب می آید که می تواند با برق شهری باتری های خود را شارژ نماید. نام دیگر این خودرو …

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایران جیب،رانا هیبرید در اصل خودرویی پلاگین هیبرید به حساب می آید که می تواند با برق شهری باتری های خود را شارژ نماید. نام دیگر این خودرو «رانا دو نیرو» است. این خودرو جرم خالص ۱۴۷۰ کیلوگرم را دارد و ۳۶۱ کیلوگرم سنگین تر از نمونه بنزینی است.

باتری های رانا پلاگین هیبرید طی حدود ۴ ساعت با برق شهری شارژ می شوند و می توان ۸۰ درصد ظرفیت باتری را با دستگاه های شارژ سریع در ۳۰ دقیقه تامین نمود.

پیشرانه بنزینی رانا هیبرید یک لیتر حجم دارد و ۴ سیلندر با فناوری DOHC در آن تعبیه شده است. این پیشرانه می تواند توان ۶۸ اسب بخار را تولید نماید و با این قدرت، نیروی مورد نیاز سامانه الکتریکی را تامین کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=18991

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.