4

راه اندازی ماژول پالس ترانسفورمر نیروگاه مسجدسلیمان

  • کد خبر : 8675
  • 29 مهر 1398 - 18:18
راه اندازی ماژول پالس ترانسفورمر نیروگاه مسجدسلیمان

راه اندازی ماژول پالس ترانسفورمر نیروگاه مسجدسلیمان

راه اندازی ماژول پالس ترانسفورمر نیروگاه مسجدسلیمان

مدیریت تعمیرات سد و نیروگاه مسجدسلیمان: ماژول پالس ترانسفورمر نیروگاه مسجدسلیمان تعمیر و راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، ابراهیم شجاعی افزود: ماژول اصلی سیستم تحریک واحدهای ۲۵۰ مگاواتی سد و نیروگاه مسجدسلیمان، به نام پالس ترانسفورمرکه وظیفه کنترل زاویه آتش تریستورهای تحریک را بر عهده دارد، توسط متخصصان آزمایشگاه و مرکز تخصصی الکترونیک شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی خوزستان تعمیر، تست و راه اندازی شد.

وی ادامه داد: ماژول فوق ساخت کشور اتریش می باشد و چندین سال از مدار خارج بوده که با ارجاع به آزمایشگاه الکترونیک تعمیر و تست گردید. سپس با حضور نماینده معاونت فنی مهندسی سد و نیروگاه مسجدسلیمان ماژول فوق در محل تحریک واحد یک نصب، تست و در مدار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ، اقدامات انجام شده در جهت تعمیر و راه اندازی مجدد ماژول فوق، مقدار قابل توجهی صرفه جویی اقتصادی داشته و از خرید مجدد قطعات خارجی جلوگیری شده است، افزود: همچنین تعمیر این ماژول سبب حفظ قابلیت اطمینان سیستم شده است.

آزمایشگاه و مرکز تخصصی الکترونیک شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی خوزستان در ناحیه سد و نیروگاه مسجدسلیمان قرار دارد و آمادگی ارائه خدمات الکترونیک و تعمیرات انواع کارت های الکترونیکی را دارد.

نیروگاه ۲۰۰۰ مگاواتی مسجدسلیمان دارای هشت واحد ۲۵۰ مگاواتی است که نقش موثری در تولید انرژی الکتریکی، تنظیم ولتاژ، فرکانس و پایداری شبکه برق دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=8675

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.