8

روستای «کومان» دلگان برق‌دار شد روستای «کومان» دلگان برق‌دار شد

  • کد خبر : 12081
  • 04 دی 1398 - 13:43
روستای «کومان» دلگان برق‌دار شد روستای «کومان» دلگان برق‌دار شد

فرماندار دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: روستای «کومان» از مناطق محروم این شهرستان با حمایت‌ها و نگاه بلند دولت برق‌دار شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  خبرنگار ایرنا ،مجتبی شجاعی روز چهارشنبه اظهار داشت: برای اجرای این پروژه افزون‌بر پنج میلیارد ریال هزینه شده است. وی افزود: این طرح شامل […]

فرماندار دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: روستای «کومان» از مناطق محروم این شهرستان با حمایت‌ها و نگاه بلند دولت برق‌دار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  خبرنگار ایرنا ،مجتبی شجاعی روز چهارشنبه اظهار داشت: برای اجرای این پروژه افزون‌بر پنج میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود: این طرح شامل هفت کیلومتر خط فشار متوسط و سه کیلومتر فشار ضعیف است.
فرماندار دلگان گفت: بزودی عملیات برق‌رسانی به روستای دور افتاده کهنوک هودیان نیز اجرا خواهد شد.
وی بیان کرد: همچنین با حضور مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، مدیرعامل بانک کشاورزی استان و جمعی از مدیران و فرهنگیان یک واحد آموزشی ۶ کلاسه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در روستای چاه اسحق بخش جلگه چاه هاشم دلگان افتتاح شد.
شجاعی اظهار داشت: کلنگ ساخت یک فضای آموزشی ۶ کلاسه در روستای چاه شورک بخش جلگه چاه هاشم دلگان نیز با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به زمین زده شد.

دلگان از توابع سیستان و بلوچستان در ۴۸۲ زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12081

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.