4

سامانه آبرسانی شهر سلماس در آذربایجان غربی به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 17125
  • 18 بهمن 1398 - 9:30
سامانه آبرسانی شهر سلماس در آذربایجان غربی به بهره‌برداری رسید

سامانه آبرسانی شهر سلماس از سد زولا و تصفیه‌خانه آب شهید قاسم سلیمانی در این شهر با حضور معاون آب و آبفای وزیر نیرو به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.   بیشتر بخوانید آغاز رهاسازی آب از سد دریک و استمرار رهاسازی از سد شهرچای به سمت دریاچه ارومیه تصفیه خانه آب جدیدالاحداث شهرستان سلماس […]

سامانه آبرسانی شهر سلماس از سد زولا و تصفیه‌خانه آب شهید قاسم سلیمانی در این شهر با حضور معاون آب و آبفای وزیر نیرو به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “قاسم تقی‌زاده خامسی” در آیین افتتاح این سامانه آبرسانی با اشاره به اینکه این طرح شامل یک تصفیه‌خانه با ظرفیت ۵۷۵ لیتر در ثانیه و ١٧ کیلومتر خطوط آبرسانی است، اظهار داشت: برای این تصفیه‌خانه و خطوط آبرسانی آن به شهر سلماس حدود ۶٧٠ میلیارد ریال هزینه شده است که حدود ۵٠ درصد آن را بخش خصوصی برای ساخت تصفیه‌خانه سرمایه‌گذاری کرده است.
بنابر این گزارش، با افتتاح این طرح جمعیتی بالغ بر ۱۶۰ هزار نفر و ساکنان ۶۰ روستا از آب شرب مناسب برخوردار خواهند شد.
با بهره‌برداری از این پروژه تعداد تصفیه‌خانه‌های آب کشور از ۲۷ واحد اول انقلاب به ۱۵۹ واحد رسیده که ٣١ واحد آن در دولت تدبیر و امید ساخته شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17125

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.