2

شناسایی و تخریب ۸ سازه غیرمجاز در بستر رودخانه کارون

  • کد خبر : 15199
  • 30 دی 1398 - 15:04
شناسایی و تخریب ۸ سازه غیرمجاز در بستر رودخانه کارون

رئیس اداره حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان از شناسایی و تخریب ۸ آلاچیق رستورانی و سازه غیرمجاز در بستر رودخانه کارون خبر داد.   بیشتر بخوانید تخریب رستوران‌های غیرمجاز حاشیه کارون در انتظار رای شورای حقوق بیت‌المال تخریب سازه های غیر قانونی در بستر رودخانه کارون قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز […]

رئیس اداره حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان از شناسایی و تخریب ۸ آلاچیق رستورانی و سازه غیرمجاز در بستر رودخانه کارون خبر داد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی غلامعلی‌نژاد، رئیس اداره حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تخریب سازه‌های غیرمجاز در حریم رودخانه کارون اظهار کرد: با همکاری پرسنل امور آب مرکز، علی‌رغم تمامی تنش‌ها و درگیری‌ها، تعداد ۸ آلاچیق رستورانی و سازه غیرمجاز واقع در اهواز تخریب شدند.

وی افزود: این سازه‌ها که بدون اخذ هیچ‌گونه مجوزی در بستر رودخانه کارون مشغول فعالیت بودند، تخریب و مورد قلع و قمع قرار گرفتند.

رئیس اداره حریم بانی سازمان آب و برق گفت: هرگونه دخل و تصرف در حریم رودخانه‌ها جرم بوده و طبق احکام اسلام به عنوان منابع ملی و بیت المال محسوب می‌شوند. ما نیز به عنوان نماینده قانون، وظیفه اجرا قوانین را برعهده داریم که در صورت مشاهده و یا اطلاع از ساخت و ساز در بستر کارون و یا هر رودخانه دیگر در خوزستان پس از طی روند قضائی آن اقدام به تخریب سازه غیر قانونی می‌کنیم.

در حالی این مسؤول سازمان آب و برق صحبت از تخریب‌ سازه‌های غیرمجاز در حریم رودخانه های خوزستان کرده که پیشتر استاندار خوزستان ضمن مخالفت با تخریب سازه‌های ایجاد شده در رودخانه‌ها گفته بود: موافق تخریب رستوران‌های حاشیه کارون نیستیم که سرمایه ملی از بین برود، ضمن اینکه عموم از آنها استفاده می کنند و در مواقع لازم بسته می شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15199

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.