5

ظرفیت نیروگاهی کشور پس از پیروزی انقلاب ۱۱ برابر افزایش یافته است

  • کد خبر : 563
  • 15 بهمن 1397 - 0:11
ظرفیت نیروگاهی کشور پس از پیروزی انقلاب ۱۱ برابر افزایش یافته است

وزیر نیرو گفت: ظرفیت نیروگاهی کشور پس از پیروزی انقلاب ۱۱ برابر افزایش یافته است. رضا اردکانیان ظهر جمعه در حاشیه کلنگ زنی نیروگاه سیکل ترکیبی سبزوار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر بیش از ۸ هزار پروژه در بخش‌های آب، برق و فاضلاب کشور افتتاح می‌شود.  وی افزود: در حال حاضر […]

وزیر نیرو گفت: ظرفیت نیروگاهی کشور پس از پیروزی انقلاب ۱۱ برابر افزایش یافته است.

رضا اردکانیان ظهر جمعه در حاشیه کلنگ زنی نیروگاه سیکل ترکیبی سبزوار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر بیش از ۸ هزار پروژه در بخش‌های آب، برق و فاضلاب کشور افتتاح می‌شود. 

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۸۰ هزار مگاوات ظرفیت نصب شده نیروگاهی در کشور داریم که نسبت به اول انقلاب ۱۱ برابر افزایش داشته و همین پیشرفت ها باعث شده تا امروز به‌عنوان قدرت اول تولید برق حضور فعالی در بازارهای منطقه داشته باشیم و با برخی کشورها تبادل انرژی کنیم. 

وزیر نیرو تاکید کرد: برای پیشرفت بیشتر در حوزه آب و برق از حضور سرمایه گذاران و سازندگان ایرانی استقبال می کنیم تا آنها  مشارکت فعال در این حوزه  داشته باشند. 

اردکانیان با اشاره به احداث نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی سیکل ترکیبی سبزوار گفت: اجرای این پروژه در راستای تامین برق مطمئن و پایدار برای مصرف‌کنندگان و  ایجاد ظرفیت و زیرساخت برای  سرمایه‌گذاری‌ در منطقه مهم است. 

وی گفت: در سفر به خراسان رضوی، دو نیروگاه سیکل ترکیبی، دو تصفیه خانه پیشرفته جمع آوری و تصفیه فاضلاب و پروژه‌های مختلف آب و برق با اعتباری  ۶ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که اقدامات بسیار خوبی در دهه فجر انقلاب بود.

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=563

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.