4

عملیات اجرایی سد “زارم‌رود” ساری آغاز می‌شود

  • کد خبر : 18241
  • 29 بهمن 1398 - 19:18
عملیات اجرایی سد “زارم‌رود” ساری آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: با انتخاب پیمانکار سازه انحراف آب سد “زارم‌رود” ساری، عملیات اجرایی این سد به‌زودی آغاز خواهد شد.   بیشتر بخوانید ۲ سد لاستیکی با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومان در استان مازندران به بهره‌برداری رسید طرح آبرسانی از سد شهید رجایی به ساری افتتاح شد/ بهره‌برداری هم‌زمان از ۲ نیروگاه […]

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: با انتخاب پیمانکار سازه انحراف آب سد “زارم‌رود” ساری، عملیات اجرایی این سد به‌زودی آغاز خواهد شد.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمدابراهیم یخکشی” از شروع عملیات اجرایی سد زارم‌رود روی یکی از سرشاخه‌های اصلی تجن در جنوب شرقی ساری خبر داد و با اشاره به اتمام مطالعات فاز اول این طرح و اخذ مجوزهای لازم از جمله زیست محیطی، از آن به عنوان یکی از مهمترین سدهای در دست مطالعه مازندران یاد کرد.
وی افزود: با اجرای این طرح علاوه بر کمبود آب زراعی شرق استان از جمله میاندورود، سیلاب مخرب رودخانه زارم‌رود کنترل و کمبود نیاز آب شرب شهرهای ساری، میاندورود و ۲۳۵روستای منطقه در افق سال ۱۴۲۵ مرتفع می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران، مطالعه و اجرای پروژه‌های بزرگ را نیازمند همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف برشمرد و از پیگیری مسئولان ارشد استان، نمایندگان و مدیران ذی‌ربط استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=18241

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.