5

فعالیت های شاخص برق منطقه ای غرب برای عبوراز پیک بار و افزایش صادرات برق تشریح شد

  • کد خبر : 21846
  • 27 فروردین 1399 - 20:21
فعالیت های شاخص برق منطقه ای غرب برای عبوراز پیک بار و افزایش صادرات برق تشریح شد

فعالیت های شاخص شرکت برق منطقه ای غرب با هدف عبور موفق از پیک بار و افزایش صادرات برق تشریح شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش پایگاه خبری توانیر ،معاون برنامه ریزی شرکت برق منطقه ای غرب در گفت وگو با خبرنگار پیک برق غرب به تشریح فعالیت های شاخص شرکت […]

فعالیت های شاخص شرکت برق منطقه ای غرب با هدف عبور موفق از پیک بار و افزایش صادرات برق تشریح شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش پایگاه خبری توانیر ،معاون برنامه ریزی شرکت برق منطقه ای غرب در گفت وگو با خبرنگار پیک برق غرب به تشریح فعالیت های شاخص شرکت برق منطقه ای غرب در حوزه برنامه ریزی و مطالعات شبکه با هدف عبور موفق از پیک بار و افزایش صادرات برق در سال ۱۳۹۸ پرداخت.

مهندس ” کامبیز اکیا” معاون برنامه ریزی این شرکت با اشاره به اهم فعالیت های انجام شده در حوزه برنامه ریزی و مطالعات شبکه گفت: در خصوص فعالیت های انجام شده در حوزه برنامه ریزی و مطالعات شبکه اقدام به تشکیل جلسات در محل کارخانه ها و صنایع سنگین منطقه با حضور مدیران عامل و انرژی شرکت ها به منظور جلب مشارکت صنایع در کاهش بار در زمان پیک کردیم که منجر به عبور موفقیت آمیز از پیک بار شبکه در سال ۹۸ شد.
وی افزود:همچنین به اجرای طرح ملی اولویت بندی پروژه های انتقال و فوق توزیع به روش تاپسیس و اولویت بندی پروژه های طرح انتقال در سال ۱۳۹۹ پرداختیم و در ادامه با انجام مطالعات تعیین ظرفیتهای افزایش صادرات برق به عراق به مکاتبات مربوطه با شرکت توانیر و بررسی ظرفیت های موجود و امکان توسعه آن اقدام کردیم.

نیروگاهیان

مهندس اکیا با اشاره به مبادله موافقتنامه با استانداری و سازمان برنامه و بودجه استانهای کرمانشاه و ایلام گفت: برای تأمین برق دو شرکت سرمایه گذار خارجی در شهرک های صنعتی زاگرس و مرصاد و ایجاد زیرساخت تأمین برق شرکت فولاد زاگرس ایوان ،توافقنامه ای بین طرفین به امضاء رسید.
وی در پایان افزود: تکمیل و تأیید کتابچه برآوردبار سال ۱۴۰۷-۱۳۹۷ منطقه با هماهنگی دفتر برنامه ریزی تلفیقی توانیر از دیگر دستاوردهای این شرکت در حوزه برنامه ریزی و مطالعات شبکه در سال ۹۸ است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21846

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.