3

لزوم اجرای طرح ملی چاوش در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 17870
  • 26 بهمن 1398 - 10:23
لزوم اجرای طرح ملی چاوش در آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: طرح ملی چاوش در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.   بیشتر بخوانید سامانه آبرسانی شهر سلماس در آذربایجان غربی به بهره‌برداری رسید سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خبر داد نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، اکبر حسن بگلو […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: طرح ملی چاوش در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، اکبر حسن بگلو در پنجمین جلسه بهبود بهره‌برداری سال ۹۸، اظهار کرد: عملکرد نواحی در اجرای طرح ملی چاوش با جدیت بیشتری بررسی می‌شود.

وی با اشاره بر لزوم اجرای طرح ملی چاوش «چشم انداز ولتاژ شبکه»، تاکید کرد: با توجه به اینکه مدیریت ولتاژ در شبکه توزیع از اهمیت خاص برخوردار است و اجرای این طرح مزایایی همچون تأثیر مستقیم بر رضایتمندی مشترکین، میزان تلفات، پایداری شبکه دارد، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با جدیت بیشتری این طرح‌ها را اجرا خواهد کرد.

وی ادامه داد: به همین منظور مدیران نواحی باید گزارشات منظم خود در زمینه اجرای طرح ملی چاوش را در قالب فرمت ها و دستورالعمل ها و شاخص های ابلاغی به معاونت بهره برداری ارسال کرده و نسبت به رفع ضعف عملکردهای خود اقدام کنند.

در این جلسه مقرر شد، با توجه به اجرای طرح ملی قبض سبز و آزاد شدن وقت تعدادی از کنتورنویسان در این بخش به واسطه اجرای طرح، با توجه به نیازها و اولویت های شرکت این نیروها در سایر فعالیت های عملیاتی و اجرایی به کار گرفته شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17870

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.