7

مشکل فنی شبکه داخلی، علت قطعی ورزشگاه انقلاب کرج در بازی استقلال و گل ریحان

  • کد خبر : 7739
  • 09 مهر 1398 - 10:05
مشکل فنی شبکه داخلی، علت قطعی ورزشگاه انقلاب کرج در بازی استقلال و گل ریحان

شرکت توزیع نیروی برق البرز در خصوص قطع برق ورزشگاه انقلاب کرج که در جریان بازی تیم های استقلال و گل ریحان رخ داد، اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، در پی قطع برق ورزشگاه انقلاب کرج که در جریان بازی تیم های استقلال تهران و نماینده البرز […]

شرکت توزیع نیروی برق البرز در خصوص قطع برق ورزشگاه انقلاب کرج که در جریان بازی تیم های استقلال و گل ریحان رخ داد، اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، در پی قطع برق ورزشگاه انقلاب کرج که در جریان بازی تیم های استقلال تهران و نماینده البرز رخ داد، شرکت توزیع نیروی برق استان البرز اطلاعیه ای صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: به استحضار هم میهنان عزیز می رساند قطعی برق استادیوم انقلاب کرج مربوط به شبکه سراسری برق نبوده و بر اثر اتصال شبکه داخلی استادیوم رخ داد که  با تلاش پرسنل شرکت توزیع برق البرز مشکل برطرف شد.
در این اطلاعیه همچنین تصریح شده است: ضروری است مسئولان استادیوم قبل از برگزاری مسابقات، درخصوص حضور اکیپ های شرکت توزیع در محل برگزاری، هماهنگی لازم را انجام دهند تا شاهد موارد این چنینی نباشیم.
برپایه این گزارش، بازی تیم های استقلال و گل ریحان در قالب جام حذفی برگزار شده بود که در ابتدای نیمه دوم مسابقه، دقایقی برق ورزشگاه بر اثر اختلال در سیستم های داخلی قطع شد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=7739

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.