4

مشکلات پست برق اختصاصی توانبخشی را برطرف می‌کنم

  • کد خبر : 14571
  • 25 دی 1398 - 15:09
مشکلات پست برق اختصاصی توانبخشی را برطرف می‌کنم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در جهت رفع مشکلات پست برق اختصاصی مجتمع توانبخشی شهید رجایی قزوین قول مساعدت داد.   بیشتر بخوانید اجرای ۶۴ پروژه بزرگ صنعت آب و برق در استان قزوین پست ۴۰۰ کیلوولت دشت‌آبی و خطوط ارتباطی قزوین به‌بهره‌برداری رسید   نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در جهت رفع مشکلات پست برق اختصاصی مجتمع توانبخشی شهید رجایی قزوین قول مساعدت داد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش ایثار واحد قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و علی گودرزوند چگینی رئیس دفتر، روابط عمومی و مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با سعید بهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین دیدار کردند.
در این دیدار، حقایق‌پور ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، به مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی مجتمع یاد شده در جهت ارایه خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و عموم مردم اهمیت بسزایی دارد.
وی افزود: به همین دلیل مسئولان بنیاد استان قزوین در تلاش هستند تا این مجتمع را به زودی افتتاح کنند تا جامعه ایثارگران از خدمات آن بهره‌مند شوند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: اکنون در پست برق اختصاصی این مجتمع مشکلاتی وجود دارد که در جهت رفع آنها نیازمند پیگیری‌ها و انجام مکاتبات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین هستیم.
در ادامه این دیدار، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین بیان کرد: ما خدمتگزار مردم به ویژه جامعه ایثارگران هستیم و در این راستا هر اقدامی که موجب تسهیل خدمات‌دهی به آنها می‌شود، انجام خواهیم داد.
وی همچنین در جهت رفع مشکلات پست برق اختصاصی مجتمع یاد شده قول مساعدت داد و افزود: در این راستا پیگیری‌ها و مکاتبات لازم انجام خواهد شد تا در اسرع وقت برطرف شود.
گفتنی است: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین شامل بخش‌هایی مانند سالن ورزشی، استخر، کلینیک‌های تخصصی بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، مشاوره، مرکز آب درمانی و اورژانس است.
تاکنون فاز نخست این پروژه تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است و در مجموع نیز پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=14571

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.