6

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر خبر داد اجرای طرح هوشمند سازی مراکز اتفاقات برق در کشور

  • کد خبر : 13131
  • 12 دی 1398 - 19:06
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر خبر داد اجرای طرح هوشمند سازی مراکز اتفاقات برق در کشور

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از اجرای طرح هوشمند سازی مراکز اتفاقات برق خبر داد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از دریانیوز، مهندس غلامعلی رخشانی مهر در جمع مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: با اجرای طرح هوشمند سازی مراکز اتفاقات بسیاری از عملیات های برق بصورت هوشمند و از راه […]

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از اجرای طرح هوشمند سازی مراکز اتفاقات برق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از دریانیوز، مهندس غلامعلی رخشانی مهر در جمع مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: با اجرای طرح هوشمند سازی مراکز اتفاقات بسیاری از عملیات های برق بصورت هوشمند و از راه دور کنترل می شود و نیاز به نیروی انسانی کاهش می یابد. وی با اشاره به مزایای اجرای این طرح گفت: در راستای اجرای این طرح خطاها حذف و روند ثبت اطلاعات متناسب با شاخص های قابلیت اطمینان و سرویس مناسب تری به شکل ماشینی به مردم ارائه می شود.

مهندس رخشانی مهر اظهار داشت: با استفاده از سیستم های هوشمند می توانیم ارجاعات خاموشی را به شکل ماشینی به خودروهای عملیاتی ارجاع دهیم و کیفیت عملیات نیز کنترل می شود. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان نیز در این نشست گفت: این شرکت در حال حاضر ۶۹۹ هزار مشترک دارد که ۸۵ درصد آنها را مشترکین خانگی تشکیل می دهد. مهندس محمد ذاکری اظهار داشت: پراکندگی شهرها و روستاهای استان باعث شده طول شبکه برق رسانی افزایش قابل توجهی داشته باشد به گونه ای که در هر کیلومتر مربع به طور میانگین ۹ اشتراک وجود دارد. بیشترین پراکندگی اشتراک نیز مربوط به شهرستان بشاگرد است. به گفته وی، در حال حاضر ۹ هزارو ۱۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۱۵ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۲۶ هزار دستگاه ترانسفورماتور، برق مشترکین استان را توزیع و تامین می کنند.

مهندس ذاکری همچنین به وجود ۲ هزارو ۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی در استان اشاره کرد و افزود: رطوبت بسیار زیاد مناطق ساحلی وپدیده گردوخاک باعث خوردگی شبکه و تاسیسات برق شده و عمر مفید آنها را بشدت کاهش می دهد.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در ادامه گفت: برای جلوگیری از فرسایش شبکه توزیع تاکنون ۲ هزارو ۴۳۲ کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار تبدیل که در سال جاری ۳۰۰ کیلومتر شبکه به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.وی همچنین به شناسایی ۵۱ نقطه بحرانی اشاره کرد و افزود: عملیات اصلاح نقاط بحرانی شناسایی شده در دست اقدام است و بزودی از حالت بحرانی خارج می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=13131

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.