5

ممنوعیت ورود افراد متفرقه به نیروگاه رامین اهواز

  • کد خبر : 19694
  • 25 اسفند 1398 - 20:36
ممنوعیت ورود افراد متفرقه به نیروگاه رامین اهواز

مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی کارمندان، ورود افراد متفرقه به این نیروگاه ممنوع است.   بیشتر بخوانید کمیسیون انرژی عملکرد پتروشیمی‌ها در بحران کرونا را بررسی می‌کند کتابچه پیشگیری از ویروس کرونا توسط اساتید دانشگاه امیرکبیر تدوین شد نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری […]

مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی کارمندان، ورود افراد متفرقه به این نیروگاه ممنوع است.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سلطانعلی صحنعلی زاده مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز گفت: به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامتی همکاران شاغل در نیروگاه، ورود کلیه افراد متفرقه اعم از مهمانان، بازدیدکنندگان، رابطان اداری غیر نیروگاهی، رانندگان غیرموظف و … را ممنوع اعلام کردیم.

او اظهار کرد: این تصمیم در حالی اتخاذ شده که تامین برق مورد نیاز مردم، بیمارستان ها، مراکز پزشکی و دستگاه‌های خدمت رسان بیش از هر زمان دیگر حائز اهمیت است و تلاشگران نیروگاه رامین با تعهد و مسئولیت پذیری جهادگونه در جهت تامین برق پایدار و خدمت رسانی به مردم تلاش می‌کنند تا با همیاری و همدلی عمومی بتوانیم از این بحران گذر کنیم.

صحنعلی زاده همچنین از کلیه مراجعان و ذی نفعان تقاضا نمود تا مسائل و موضوعات کاری مرتبط با نیروگاه را بصورت غیرحضوری پیگیری نمایند.

پنیروگاه رامین اهواز با ظرفیت ۱۸۵۰ مگاوات ساعت انرژی برق، بعنوان بزرگترین نیروگاه بخاری کشور نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز مردم و پشتیبانی از شبکه سراسری برق ایفا می‌نماید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=19694

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.