3

نابودی بیش از ۳۰ هزار فرصت شغلی در بخش نفت و گاز انگلیس

  • کد خبر : 23107
  • 09 اردیبهشت 1399 - 22:19
نابودی بیش از ۳۰ هزار فرصت شغلی در بخش نفت و گاز انگلیس

نابودی بیش از ۳۰ هزار فرصت شغلی در بخش نفت و گاز انگلیس در پی کاهش بهای نفت و شیوع کرونا، شرکت نفت و گاز انگلیس از خطر نابودی بیش از ۳۰ هزار فرصت شغلی در این بخش خبر داد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از مردم نیوز، در پی شیوع ویروس کرونا […]

نابودی بیش از ۳۰ هزار فرصت شغلی در بخش نفت و گاز انگلیس
در پی کاهش بهای نفت و شیوع کرونا، شرکت نفت و گاز انگلیس از خطر نابودی بیش از ۳۰ هزار فرصت شغلی در این بخش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از مردم نیوز، در پی شیوع ویروس کرونا در جهان و سقوط بی‌سابقه بهای نفت، شرکت انگلیسی بریتیش پترولیوم پایین‌ترین سود سه ماهه خود را از تاریخ تاسیس این شرکت تجربه می‌کند؛ بحرانی که به نابودی ۳۰ هزار فرصت شغلی در بخش نفت و گاز انگلیس منجر خواهد شد.

بر اساس این گزارش شرکت بریتیش پترولیوم در سه ماه نخست سال جاری میلادی ۶۲۸ میلیون پوند ضرر کرده است که به گفته برنارد لونی، رئیس اجرایی این شرکت نتیجه شوک بی سابقه در بخش عرضه و تقاضا بوده است.
از سوی دیگر، شرکت صنعتی نفت و گاز انگلیس اعلام کرده است طی ۱۸ ماه آینده تا ۳۰ هزار فرصت شغلی در این بخش نابود می‌شود که این به دلیل شیوع ویروس کرونا و سقوط تاریخی بهای نفت است.

این شرکت همچنین از دولت درخواست کمک کرده است، زیرا عملیات اکتشافی و استخراج دریای شمال به دلیل ویروس همه گیر و کاهش تقاضا برای نفت و گاز مختل شده است.

در حال حاضر، با کم شدن ترافیک هوایی و حمل و نقل جاده‌ای و ریلی که از پیامد‌های شیوع کروناست؛ انبار‌های عظیمی از نفت و گاز ایجاد شده و همین به کاهش تقاضا و سقوط بهای انرژی منجر شده است.
شرکت صنعتی نفت و گاز انگلیس هشدار داده است با ادامه شرایط فعلی، سرمایه گذاری در بخش انرژی تا ۴ میلیارد پوند کاهش می‌یابد که این میزان کاهش حتی در بحران بهای انرژی سال ۲۰۰۰ نیز مشاهده نشده است و به احتمال زیاد سرمایه گذاری در بخش انرژی به ارقام دهه ۱۹۷۰ نزدیک شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=23107

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.