2

پاسخگویی شبانه‌روزی اپراتورهای برق مرکزی در منزل با تماس‌گیرندگان

  • کد خبر : 20122
  • 06 فروردین 1399 - 17:30
پاسخگویی شبانه‌روزی اپراتورهای برق مرکزی در منزل با تماس‌گیرندگان

مدیرامور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: با شیوع ویروس کرونا اپراتورهای مرکز ۱۲۱ توزیع برق استان مرکزی در منزل به سوالات تماس گیرندگان پاسخ می دهند. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار فارس در اراک،فریدون حاتمی با اشاره به اینکه به‌منظور پیشگیری از ویروس کرونا، کاهش حضور کارکنان در […]

مدیرامور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: با شیوع ویروس کرونا اپراتورهای مرکز ۱۲۱ توزیع برق استان مرکزی در منزل به سوالات تماس گیرندگان پاسخ می دهند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار فارس در اراک،فریدون حاتمی با اشاره به اینکه به‌منظور پیشگیری از ویروس کرونا، کاهش حضور کارکنان در محل کار و ضرورت پاسخگویی و ارائه خدمت امکان پاسخگویی در منزل (Home Agent) ایجادشده است، اظهار کرد: در زمان‌های بحران که امکان مراجعه اپراتورها به مرکز پاسخگویی میسر نباشد، نیز می‌توان با این قابلیت تعداد اپراتورهای پاسخگو را افزایش داد.

وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای ارائه خدمات هر چه‌بهتر و سریع‌تر به مشترکین خود اقدام به ارائه خدمات به‌صورت غیرحضوری از طریق برقراری ارتباط تصویری به مدیران ارشد شرکت، تلفن ۱۲۱، سامانه پیامکی پیک ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱، پرداخت صورتحساب از طریق تماس با ۱۵۲۱ و اپلیکیشن همراه برق و…کرده است.

وی واگذاری انشعاب و خدمات پس از فروش، اعلام کارکرد کنتور، ثبت درخواست تست لوازم اندازه‌گیری، تغییر مکان داخلی انشعاب، جمع‌آوری انشعاب موقت و دائم، وصل مجدد انشعاب، اصلاح سرویس انشعاب، نصب مجدد انشعاب، تغییر نام اشتراک، اصلاح آدرس اشتراک، افزایش قدرت، کاهش قدرت، تفکیک انشعاب، قطع موقت، تغییر تعرفه، بررسی صورتحساب و صدور صورتحساب میان‌دوره و دریافت آخرین قبض برق از طریق پیامک را ازجمله خدمات ارائه‌شده به‌صورت غیرحضوری توسط شرکت با تماس با سامانه شهاب (۱۲۱) دانست.

 

نیروگاهیان

مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: مشترکان برای مشاهده آخرین بدهی قبض برق خود می‌توانند شناسه قبض را به شماره ۱۰۰۰۵۰۰۰۱۲۱ پیامک کنند.

وی ادامه داد: تمام مشترکین سطح استان می‌توانند هرگونه گزارش از قبیل مشکلات شبکه برق، قطع روشنایی معابر، انشعابات غیرمجاز، عملکرد مأمورین و … را به سامانه شبانه‌روزی پیک به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ پیامک کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=20122

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.