2

پیش بینی بیش از ۴۹هزار نفرساعت دوره آموزشی برای کارکنان برق باختر

  • کد خبر : 15055
  • 29 دی 1398 - 13:18
پیش بینی بیش از ۴۹هزار نفرساعت دوره آموزشی برای کارکنان برق باختر

جهت رشد و توسعه دانش و مهارت کارکنان در تمام سطوح سازمانی در شرکت برق باختر، بر اساس نیازسنجی آموزشی که درپایان سال ۱۳۹۷ از واحدهای مختلف در شرکت انجام شده است، نیاز به برگزاری ۴۱ عنوان دوره آموزشی مختلف ( ۳ دوره آموزش عمومی و ۳۸ عنوان دوره آموزش تخصصی ) معادل ۴۹۹۶۲ نفر […]

جهت رشد و توسعه دانش و مهارت کارکنان در تمام سطوح سازمانی در شرکت برق باختر، بر اساس نیازسنجی آموزشی که درپایان سال ۱۳۹۷ از واحدهای مختلف در شرکت انجام شده است، نیاز به برگزاری ۴۱ عنوان دوره آموزشی مختلف ( ۳ دوره آموزش عمومی و ۳۸ عنوان دوره آموزش تخصصی ) معادل ۴۹۹۶۲ نفر ساعت دوره آموزشی برای حدود ۲۵۰۰ نفر در دوره ،از کارکنان شامل مدیران – کارشناسان و سایر کارکنان برای سال ۱۳۹۸ پیش بینی شده است .

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای باختر “علیرضا حبیبی”مدیر دفتر برنامه ریزی نیروی انسانی و آموزش ضمن بیان مطالب فوق افزود:از آنجائیکه اثر بخشی دوره های آموزشی از اهمیت زیادی برخوردار است، در اجراء دوره های آموزشی در سال جاری چهار تفاهم نامه آموزشی با مراکز مختلف تهیه شده است، مفاد تفاهم نامه به گونه ای تهیه شده است که اثر بخشی و چابکی در اجراء دوره های آموزشی را فراهم آورد، در برگزاری دوره های آموزشی سعی شده است از اساتید توانمند استفاده شود، میانگین ارزیابی دوره های آموزشی اجراء شده در ۹ ماه سال جاری توسط همکاران نمره ۸۱ از ۱۰۰ می باشد، در تلاش هستیم، نقاط ضعف از بین برود.

وی در ادامه افزود:از ابتداء سال ۹۸ با توجه به محدودیتهای که وجود داشت (ماه مبارک رمضان، وجودخاموشی برق در تابستان ) تاکنون ۳۳ دوره آموزشی معادل ۴۱۷۴۰ نفرساعت دوره آموزشی در محل مرکز آموزش شرکت برگزار شده است. علاوه بر دوره های اجراء شده در محل شرکت، حدود ۹۰ نفر از همکاران در دوره ها و همایشها در خارج از شرکت معرفی شده اند.

ایشان افزود:سیاست کاری دفتر برنامه ریزی منابع انسانی و آموزش بر این است، که دوره های آموزشی در صورت امکان با بیشترین اثربخشی، کاهش هزینه ها و از بین بردن حوادث ناشی از تردد( همکاران در امورهای انتقال برق سه استان) برگزار گردد.

وی گفت:در خصوص افزایش اثر بخشی، قبل از اجراء دوره های آموزشی رزومه و سوابق مدرسین، سرفصل دوره های آموزشی اخص ودر اختیار واحدهای در خواست کننده دوره ههای آموزشی قرار داده میشود و نظرات و پیشنهادات آنان در دوره های آموزشی منظور میگردد.

ایشان در پایان افزود:میزان ساعات دوره های برگزار شده در مشاغل مختلف در ۹ ماه سال جاری بشرح ذیل می باشد.

۱- نفر ساعت دوره های اجراء شده در سطوح مدیران معادل ۴۹۳۰ نفر ساعت

۲- نفر ساعت دوره های اجراء شده در مشاغل کارشناسی معادل ۱۵۵۴۸ نفر ساعت

۳- نفر ساعت دوره های اجراء شده در مشاغل کاردانی معادل ۱۷۹۳۲ نفر ساعت

۴- نفر ساعت دوره های اجراء شده در مشاغل کارگری معادل ۳۳۳۰ نفر ساعت

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15055

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.