3

کتابچه پیشگیری از ویروس کرونا توسط اساتید دانشگاه امیرکبیر تدوین شد

  • کد خبر : 19660
  • 25 اسفند 1398 - 16:24
کتابچه پیشگیری از ویروس کرونا توسط اساتید دانشگاه امیرکبیر تدوین شد

مرکز تحقیقات بهره برداری ایمن شبکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر کتابچه راهنمای پیشگیری از ویروس کرونا در صنعت برق را تهیه و تدوین کرده است.   بیشتر بخوانید کرونا جان دو همکاران برق گیلان را گرفت کمیسیون انرژی عملکرد پتروشیمی‌ها در بحران کرونا را بررسی می‌کند رئیس کمیته پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در وزارت […]

مرکز تحقیقات بهره برداری ایمن شبکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر کتابچه راهنمای پیشگیری از ویروس کرونا در صنعت برق را تهیه و تدوین کرده است.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این کتابچه راهنما به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از انتشار این ویروس در جامعه صنعت برق کشور توسط اساتید مرکز تحقیقات بهره برداری ایمن شبکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر تدوین شده است.

در این کتابچه سعی شده تا اطلاعات مفیدی درخصوص مواد گند زدا و ضدعفونی کننده و شرایط بکارگیری آنها در صنعت برق به جامعه صنعت برق ارائه شود.
همچنین در این کتابچه پیشنهاداتی برای حفظ ایمنی پرسنل و جلوگیری از آسیب رسیدن به تجهیزات حساس برقی براساس تجربیات مشابه در صنایع ریلی کشور ارائه شده است .

این کتابچه توسط عزت الله پرتوی شال، مهرداد مختاری، مهدی صلای نادری و گئورگ قره پتیان تهیه شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=19660

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.