6

مسؤولان مشکل کمبود گاز در زاهدان را هرچه سریعتر برطرف کنند

  • کد خبر : 11465
  • 29 آذر 1398 - 21:17
مسؤولان مشکل کمبود گاز در زاهدان را هرچه سریعتر برطرف کنند

امام جمعه زاهدان گفت: با گرانی بنزین و استفاده مردم از گاز برای سوخت خودرو و همچنین برای گرمایش خانه ها، تقاضا بیشتر شده و شاهد کمبود گاز در زاهدان هستیم که لازم است مسئولان هر چه سریع‌تر این مشکل را پیگیری و برطرف کنند. مسؤولان مشکل کمبود گاز در زاهدان را هرچه سریعتر برطرف […]

امام جمعه زاهدان گفت: با گرانی بنزین و استفاده مردم از گاز برای سوخت خودرو و همچنین برای گرمایش خانه ها، تقاضا بیشتر شده و شاهد کمبود گاز در زاهدان هستیم که لازم است مسئولان هر چه سریع‌تر این مشکل را پیگیری و برطرف کنند.

مسؤولان مشکل کمبود گاز در زاهدان را هرچه سریعتر برطرف کنند

مسؤولان مشکل کمبود گاز در زاهدان را هرچه سریعتر برطرف کنند. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام مصطفی محامی امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: انسان با تقوا همیشه به دنبال گسترش عدالت است و در برخورد‌های سیاسی و اجتماعی خویشتن دار است و خشم خود را کنترل میکند.

امام جمعه زاهدان افزود: یک انسان پرهیزکار و با تقوا همیشه باید الگو باشد و ما وظیفه داریم این درس را به آیندگان آموزش دهیم.

او ادامه داد: دیروز در ایرانشهر سالگرد خورشید ولایت برگزار شد به مناسبت تبعید مقام معظم رهبری که یاد خاطرات مقام معظم رهبری زنده شد و علاقه مردم نسبت به ایشان و رهبری معظم انقلاب نسبت به مردم این استان بیشتر از همه جا است.

محامی گفت: در هفته گذشته تولیت آستان قدس رضوی در زاهدان حضور داشتند و تفاهم نامه‌هایی به امضا رسید که استان قدس برای پیشرفت استان و همچنین چند طرح در این استان فعالیت کند.

محامی افزود:

۲۸ آذر ۹۷ چهار کودک معصوم در بین دیدگان مردم و مسئولین مدرسه در آتش سوختند و از این گونه اتفاق‌ها در کشور بسیار رخ داده بخصوص در این استان، که دادستانی محترم و مسئولین وقت آموزش و پرورش ورود کردند و تعدادی مقصر اعلام شدند، اما این که راحت از جان فرزندان مردم بگذریم کار درستی نیست.

او ادامه داد: مسئولین باید نسبت به تمام مدارس استان نگاه ویژه‌ای داشته باشند که سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس ایمن باشد تا انشالله دیگر شاهد همچین اتفاقاتی نباشیم.

محامی افزود: نکته بعدی که به آن اشاره میکنیم توزیع سوخت و همچنین گاز در استان است که با کمبود آن مردم دچار مشکل هستند چرا که با گرانی بنزین و استفاده مردم از گاز برای سوخت خودرو و همچنین برای گرمایش خانه ها، تقاضا بیشتر شده است و مسئولین وظیفه دارند تا هر چه سریع‌تر این مشکل را پیگیری کنند و مشکلات مردم را برطرف کنند و همه دستگاه‌های ذیربط باید پیگیر خدمات به مردم استان باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=11465

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.