5

یکی بود یکی نبود چراغ های روشنایی در میناب / سرقت تاسیسات برق عامل اصلی خاموشی ها / شهردار همچنان خاموش است

  • کد خبر : 18918
  • 11 اسفند 1398 - 19:38
یکی بود یکی نبود چراغ های روشنایی در میناب / سرقت تاسیسات برق عامل اصلی خاموشی ها / شهردار همچنان خاموش است

روشنایی یکی از زیر ساخت های مهم و ضروری برای هر شهر است، اما این زیر ساخت در شهر میناب با مشکلاتی روبرو شده است.   بیشتر بخوانید تعویض ۴۰۰ پایه برق فرسوده در میناب اصلاح و باسازی شبکه فرسوده برق روستای بلیلی میناب سد «سرنی» دشت میناب را از سیل نجات داد/ کمک نیروگاه‌های […]

روشنایی یکی از زیر ساخت های مهم و ضروری برای هر شهر است، اما این زیر ساخت در شهر میناب با مشکلاتی روبرو شده است.

 

 

نیروگاهیا

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش پایگاه خبری هرمیزان از میناب، از مبادی ورودی شمالی شهر میناب که وارد این شهر میشویم متوجه روشنایی کم در بلوار های این شهر می‌شویم.

علیرغم روشنایی کم در بلوارهای شهر قسمت هایی از شهر میناب نیز فاقد چراغ های روشنایی است و احتمال رخ دادن حوادث و سایر پیامدهای ناشی از آن را دوچندان کرده است.

در برخی از بلوارها نیز چراغ های قسمتی روشن و قسمت دیگر خاموش هستند که بایستی تعمیر شوند.

در خیابان حدفاصل میان بلوار ابن سینا و خیابان گلستان با وجود خانوارهایی که در جوار این خیابان زندگی می‌کنند نبود چراغ های روشنایی تهدیدی بزرگ برای رفت و آمد این خانوارها در شب محصوب می‌شود و این موضوع باعث شده این خیابان از نقاط حادثه خیز بشمار آید.

پارک و بوستان ها نیز که محل تجمع خانواده ها در اواخر هفته و شب ها است، روشنایی از جمله زیر ساخت های ضروری برای آنها است اما متاسفانه برخی از پارک ها و بوستان ها در شهر میناب از جمله پارک محله ۹۵ دستگاه نیز با وجود چراغ های روشنایی، شب ها در خاموشی به سر می‌برند.

کیوان براتی رئیس اداره توزیع برق شهرستان میناب در گفت و گو با خبرنگار هرمیزان در میناب اظهار داشت: در سطح شهرستان میناب ۲۶هزار چراغ روشنایی بطور رسمی وجود دارد که با اضافه کردن تعداد چراغ های روشنایی غیر رسمی که توسط دهیاری ها نصب شده است است به ۳۰هزار چراغ برق می‌رسد.

وی افزود: شرکت توزیع برق مسولیتی در قبال خرابی و یا تعویض چراغ های غیر رسمی ندارد چرا که اینگونه چراغ ها متناسب با استاندارد شرکت توزیع برق نیستند.

رئیس اداره توزیع برق شهرستان میناب تصریح کرد: عمده خاموشی چراغ های برق در سطح شهرستان مربوط به سرقت تاسیسات برق است که طی کارشناسی صورت گرفته حجم عظیمی از سرقت تاسیسات برق استان هرمزگان در میناب صورت می‌گیرد.

براتی ادامه داد: روشنایی پارک ها و بوستان ها در سطح شهر بر عهده شرکت توزیع برق نیست.

علیرغم تماس های مکرر با شهردار میناب مطابق دفعات قبلی وی پاسخگو نبود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=18918

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.