3

یک «ایرانی الاصل» مسئول وزارتِ برق و آب در کابینه «کویت» شد!

  • کد خبر : 18127
  • 28 بهمن 1398 - 14:31
یک «ایرانی الاصل» مسئول وزارتِ برق و آب در کابینه «کویت» شد!

هنوز ۲ماه از آغاز بکار کابینه جدید کویت به ریاست شیخ صباح خالد الحمد الصباح نگذشته است که ترکیب وزرا بانظر مساعد شیخ صباح احمد جابر الصباح، امیر این کشور با تغییراتی همراه شد و این افراد امروز در برابر امیر سوگند یادکردند.   بیشتر بخوانید توافق کویت و عربستان برای تولید نفت از ۲ […]

هنوز ۲ماه از آغاز بکار کابینه جدید کویت به ریاست شیخ صباح خالد الحمد الصباح نگذشته است که ترکیب وزرا بانظر مساعد شیخ صباح احمد جابر الصباح، امیر این کشور با تغییراتی همراه شد و این افراد امروز در برابر امیر سوگند یادکردند.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یکی از کاربران توئیتر در صفحه کاربری خود نوشت: هنوز ۲ماه از آغاز بکار کابینه جدید کویت به ریاست شیخ صباح خالد الحمد الصباح نگذشته است که ترکیب وزرا بانظر مساعد شیخ صباح احمد جابر الصباح، امیر این کشور با تغییراتی همراه شد و این افراد امروز در برابر امیر سوگند یادکردند.

وی در ادامه نوشت:

اما شاید جالب‌ترین تغییر ورود چهره‌ای تازه به ترکیب کابینه کویت است:
محمد بوشهری ایرانی الاصل، مسئولیت وزارت برق و آب را عهده دار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=18127

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.