5

۲۲ تیم امدادی شرکت توزیع برق منطقه سیستان برای مقابله با سیلاب در آماده باش هستند

  • کد خبر : 21191
  • 20 فروردین 1399 - 12:28
۲۲ تیم امدادی شرکت توزیع برق منطقه سیستان برای مقابله با سیلاب در آماده باش هستند

مدیر عامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به هشدارهای ستاد مدیریت بحران این استان مبنی بر وقوع احتمالی سیلاب در منطقه سیستان ۲۲ تیم امدادی این شرکت در آماده‌ باش کامل هستند. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار ایرنا،خلیل عوض زاده روز چهارشنبه اظهارداشت: ۱۰ تیم امدادی در شهرستان […]

مدیر عامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به هشدارهای ستاد مدیریت بحران این استان مبنی بر وقوع احتمالی سیلاب در منطقه سیستان ۲۲ تیم امدادی این شرکت در آماده‌ باش کامل هستند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار ایرنا،خلیل عوض زاده روز چهارشنبه اظهارداشت: ۱۰ تیم امدادی در شهرستان زابل، ۶ تیم در شهرستان زهک و ۶ تیم در شهرستان هیرمند برای مقابله با سیلاب احتمالی در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به سیلاب سال گذشته در منطقه سیستان نقاط آسیب پذیر حوزه برق شناسایی و نسبت به رفع این نقاط تلاش شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: تمام لوازم مورد نیاز برای سرعت انجام کار در زمان بحران در انبار مرکز شهرستان زابل ذخیره شده تا در زمان نیاز در اسرع وقت به مناطق ارسال شود.۲

نیروگاهیان

وی تصریح کرد: مقاوم سازی‌های لازم انجام و ماشین آلات سنگین این شرکت برای کمک به مناطق آسیب پذیر اعزام شده‌اند.

عوض زاده گفت: تاکنون خبری مبنی بر ایجاد خسارت به مراکز و زیرساخت‌های شرکت توزیع برق حوزه سیستان مخابره نشده و تمامی مناطق سیستان از برق پایدار و مطمئن برخوردار هستند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان سیلاب دشتمال از سمت افغانستان به سمت منطقه سیستان در حال ورود است که با توجه به ذوب شدن تدریجی برف در مناطق افغانستان تا چند هفته آینده این حجم ورودی چه بسا با میزان بیشتری ادامه خواهد داشت لذا نیاز است تمام دستگاه ها نسبت به مواجه و کنترل این آب ورودی آماده باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21191

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.