4

۶ انتصاب جدید در برق منطقه‌ای یزد

  • کد خبر : 16176
  • 07 بهمن 1398 - 15:10
۶ انتصاب جدید در برق منطقه‌ای یزد

طی احکام جداگانه از سوی مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، مجری مدیریت بحران و پدافند غیر عامل HSE، رئیس گروه برنامه‌ریزی فنی و مطالعات سیستم، رئیس گروه نظارت بر تعمیرات خط، رئیس گروه تشکیلات و بهبود روش‌ها و رئیس اداره مطالعات و برنامه‌ریزی و آمار این شرکت منصوب شدند.   بیشتر بخوانید مدیر جدید […]

طی احکام جداگانه از سوی مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، مجری مدیریت بحران و پدافند غیر عامل HSE، رئیس گروه برنامه‌ریزی فنی و مطالعات سیستم، رئیس گروه نظارت بر تعمیرات خط، رئیس گروه تشکیلات و بهبود روش‌ها و رئیس اداره مطالعات و برنامه‌ریزی و آمار این شرکت منصوب شدند.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش برق نیوز، طی احکام جداگانه از سوی محمدحسن صباغزادگان، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، علیرضا حاج‌حسینی به عنوان مجری مدیریت بحران و پدافند غیر عامل HSE، سیدمنصور جلیلی به عنوان مجری تامین منابع مالی، نادر خانی به عنوان رئیس گروه برنامه‌ریزی فنی و مطالعات سیستم، حمید اسدی‌پور به عنوان رئیس گروه نظارت بر تعمیرات خط، مریم زارع‌بیدکی به عنوان رئیس گروه تشکیلات و بهبود روش‌ها و میرزا رضا صفارنیری به عنوان رئیس اداره مطالعات و برنامه‌ریزی و آمار منصوب شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16176

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.